فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

يك عالمه تعريف، يك عالمه عكس

1390/5/18 9:24
نویسنده : مامانی
2,155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز يك عالمه حرف براي گفتن دارم ديروز و ديشب اينقدر شيرين كاري كردي كه مامان برات خيلي بنويسه

اول از همه يك شكايت دارم اخه ماماني ني ني ها بايد ساعت 9-10شب بخوابند چراتو تا 12:30هر شب بيدار ميموني مگه قرارداد بستي تا 12:30نشده خوابت نبره ديشب رفتيم بيرون واسه خريد و تو خيلي خسته شدي وقتي رسيديم خانه زود بهت فرني دادم تا بخوابي ساعت 11هم شير خوردي و خوابيدي اما مثل اينكه يادت امد هنوز نصف شب نشده واسه همين 10دقيقه بعدش بيدار شدي و بازي كردي 12 كه شد دوباره خميازه هات شروع شد و 12:30 مامان گذاشتت توي تخت اين شب سوم است كه تا نصف شب بيداري گل مامان اما خوبيش اينه كه تا صبح بيدار نميشي يعني داري بزرگ ميشيقلب كه ميتوني چندساعت پشت سرهم بخوابي تشویق

گفتم كه ديشب رفته بوديم خريد واسه پسرخاله ها هم چندتا تكپوش خريديم بعد از اينكه امديم خانه و خوب نگاهشون كرديم مامان امد لباسها را جمع كنه هر لباسي را كه مامان تا ميكرد و ميرفت سراغ بعدي خانم خانما ميامد لباس تا شده را باز ميكرد هر چي هم مامان لباسها را ازت ميگرفت يكطرف ديگه ميگذاشت سريع ميرفتي و تا مامان حواسش نبود دوباره لباسها برميداشتي اي شيطون مامان ماچ خوب واسه تو هم لباس خريديم

بعد از جمع كردن لباسها مامان رفت نمكدانها را پر كنه امدي كنار مامان نشستي مامان هم يك نمكدان خالي داد دستت و كار خودش را دادمه داد يكدفعه ديد واييييييقهردختري داره نمكدان را زبان ميزنه واي نمك ميخوريعصبانیحالاخوبه نمكدان خالي بود

و از همه مهم تر ديشب براي اولين بار ايستادي ولي جرات نكردي قدم برداري اين هم عكسش

عزيزم نترس قدم بردار

 

لثه هات ميخاره!!

موقعيت سنجي

حمله به ميز

فرنيا بعد از برگشت از افطاري

ايستادن و اماده براي قدم برداشتنتو ميتوني راه بري قدم بردار

نصف شبه وقت بازيه؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلا
26 مرداد 90 10:27
آفرین به این دختر زبر و زرنگ . با اجازه شمارو لینک کردم اگه شما هم دوست داشتين مارو لینک کنید


مامان ايلا من دلم ميخواد شما را لينك كنم اما نمي دونم چراادرس ساتتون مشكل داره و نميتونم ادرستون را داشته باشم ممنون ميشم اگه ادرس سايتتون را واسم بگذاريدتا بتونم با ني ني گل شما هم اشنا بشم
مامان آيلا
1 شهریور 90 11:30
ممنون که بهم یادآوری کردین . من که خودم نمی دونستم . عکس جدید فرنیا جون خیلی نازه و ان شاء اله همیشه سلامت باشه