فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا رفت محل كار بابايي

1393/6/8 9:29
نویسنده : مامانی
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

بلاخره بعد از چند بار امدن سركار مامان حس حسادت بابايي گل كرد و خواست دختري را ببره محل كارش و اينشد كه پيشنهاد داد من 5شنبه شما را ببرم تا 1ساعت اخر وقت را پيشش باشي و بعد سه تايي برگرديم

توي ان يك ساعت هم من يك سري به يك بي بي مهربون كه همسايه قديم مامان بزرگ بود و الان ساكن كرج است زدم

ديروز چون مهمان داشتيم وقت نشد عكسهات را آماده كنم انشالله فردا اين پست با عكسهاي زيباي گل دخترم تكميل ميشه تنها يك عكس را بابايي با ايميل برام فرستاده كه اينجا ميگذارم

دختر نازنين من

 

اين پست با عكسها تكميل شد

خوب اول از همه اينكه وقتي شما را بردم محل كار بابايي كلي تلفن بازي شد تا شما را راه بدن و من متعجب بودم چرا اين همه مجوز لازمه اما با ديدن عكسها متوجه شدم اصلا نبايد اجازه ورود به بچه ها را بدنخندونک

اخه همه كار را ول كرده بودند و با شما همراه شده بودند و البته وصد البته كه من هم بودم هر روز صبح كارم را با شركت گردي اغاز ميكردم زباناخه انجا كه شركت نيست يك گلستان است از زيبايي و سرسبزي

و خوب عكسها

2

اول رفته بوديد گلخانه كه طوطي و مرغ عشق هم توي گلخانه بود

1

 

2

ناز كن و عشوه بيا دختر نازم كه تا من و بابايي هستيم خريدار تمام غمزه هاي شيرين تو هستيم

3

 

نزديك لانه مرغ عشق

گلخانه كه من خيلي خوشم امده بود خواستم يك عكس ازش بگذارم اما توي عكسهاي بابايي جز اين چيزي نتونستم پيدا كنم

گلخانه

يك حوض بزرگ يا شايد هم يك استخر جلوي ورودي ساختمان اداري شركت(يعني ساختمان محل كار بابايي)

استخر و فواره اب

 

7

يك مدل ديوار قديمي باغ كه وسط باغ شركت درست شده

در باغي

 

1

 

همراه همكار بابايي

 

فيگورهاي دختر نازم

 

چاه اب قديمي

بلاخره گردش تمام شد و همه برگشتن سركار حتي گل دخترم

اتاق كار بابايي

باورم نميشه اين طوطي را خودش كشيده محبت طوطي توي قفس است دلشکسته

عكس طوطي

اين هم يك كاميون كه براي يكي از همكاران (آقا) بابايي كشيده بود

كاميون

به غنائمي كه فرنيا در شركت بابايي جمع كرده دقت بفرماييد (شكلات، كيك، پول، .....)

غنائم فرنيا

عاشق اين عكس هستم انگار داره كار انجام ميده چنان با تمركز و توجه داره نقاشي ميكشه انگار داره نقشه كشي انجام ميده

مهندس فرنيا

خوب بلاخره يكي به خودش امد و يك عكس از بابايي و دختري گرفت حداقل باورمون بشه فرنيا امده محل كار بابا

اين هم بابايي و ميز كارش

تمام اين مدتي كه فرنيا پيش بابايي بود من خانه بي بي بودم يك خانم سيد كه خيلي مهربونه و با صفاست

ظهر هم كه مهمانشون بوديم

سفره پر مهر بي بي

 

خانه بي بي

 

نقاشي

 

پسندها (5)

نظرات (30)

مامان آیلا
8 شهریور 93 9:59
عالی عالی چه عکس نازی البته همش مربوط به خوشگل خاله هست
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
مامان فتانه
8 شهریور 93 15:25
رها
9 شهریور 93 0:15
عزیزم ماشا... چه قد خانومی تو خوشگلم بازم به من سر بزنین - خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم ما هم از امدن شما خيلي خوشحال شديم باشه حتما بازم پيشتون مياييم
سارا
9 شهریور 93 8:11
عکس دخمل خیلی قشنگه
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان النا
10 شهریور 93 11:09
سلام. هم طوطی ات و هم کامیونت خیلی خوشگله عزیزم. چقدر محل کار بابایی قشنگه.تو کرجه؟
مامانی
پاسخ
سلام ممنون بله تقریبا نزدیک فردیس کرج
مریم مامان دونه برفی
10 شهریور 93 13:23
به به یه دخترخوشگل تو یه محل کار خوشگلتر ..خوش به حال بابایی که همچین جایی مشغول به کاره . . . ای جاااااااااان چه بی بی مهربونی ... چه کار خوبی کردین...
مامانی
پاسخ
واقعا جای قشنگیه بله دیگه بفکر افتادم هر چند وقت یکبار پنج شنبه ها بریم خانه بی بی بعد بابایی وقتی کارش تمام شد بیاد دنبالم با هم برگردیم اینجوری راحت وقت میشه به بی بی سربزنیم
بانو
10 شهریور 93 17:03
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان النا
11 شهریور 93 11:26
ما هم فردیس هستیم.
مامانی
پاسخ
ايشالله دفعه بعد كه امدم سعي ميكنم خبرتون كنم بيام ببينمتون
سپیده مامان درسا
12 شهریور 93 7:07
مثل همیشه عکسهای فرنیای نازم خوشگل و دوست داشتنی بود انشالله خدا بی بی مهربون و هم حفظ کنه
مامانی
پاسخ
ممنون و ممنون بخاطر دعاي خوبتون
مریم مامان دونه برفی
12 شهریور 93 9:51
سلام عزیزم با بچه ها صحبت کردیم قراره یه ملاقات دیگه ای هم با هم داشته باشیم. اگه خواستین رشت تشریف بیارین خبرکنید این هفته در خدمتتون باشیم و زیارتتون کنیم.
مامانی
پاسخ
ممنون خانمي فعلا كه قراره بريم خزر شهر تا بعدش ببينيم مقصد بعدي كجاست خيلي لطف كرديد خبر كرديد
مامان آیلا
12 شهریور 93 12:48
عجب محل کار با حالی آقا ما هم از این محلها می خواییم قبول نیست
مامانی
پاسخ
واقعا قبول نيست من همش ميگم يك كار جور كنه من هم برم شركتشون اما قبول نميكنه
مامان آیلا
12 شهریور 93 12:49
آفرین چه نقاشی خوشگلی
مامانی
پاسخ
فرنيا هميشه كارش خط خطيه اما يكباره يك نقاشي هايي ميكشه كه توش ميمونم اخه چرا هميشه از اين هنرها نشون نميده؟
مامان آیلا
12 شهریور 93 12:52
چه بی بی مهربونی وای که چه می چسبه ناهار هم مهمان بودن نوش جونتون
مامانی فاطمه
16 شهریور 93 8:32
ای جان چه محل کار بابایی خووووووبه من بجای فرنیا بودم هر روز میرفتم
مامانی
پاسخ
ايشون كه از خداشه هر روز يا سركار مامان باشه يا محل كار بابايي اما بايد از رئيس روسا اجازه داشته باشه
مامانی فاطمه
16 شهریور 93 8:32
خداایشااله سلامت نگه داره بی بی مهربونتونو
مامانی
پاسخ
انشالله
مامان نگار
16 شهریور 93 12:10
آفرین به گل دختری و این نقاشی قشنگش
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
دکتر ناصری مشاور خانواده
16 شهریور 93 19:20
هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
بانو
17 شهریور 93 14:32
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مادر جون آبتین وآروین
20 شهریور 93 6:32
ماشالا به فرنیا جون که روزبروز خوشگلترمیشه محل کار بابای هم که حرف نداره.مامانی هم که خیلی مهربونه مرسی که به بی بی سر میزنی.خدا هم برات خوش میخواد انشالا ممنون که پیش ما هم میای
مامانی
پاسخ
ممنون كه به ما سرميزنيد انشالله هميشه سلامت و شاد باشيد
مامان فرشته
20 شهریور 93 9:38
عاشقت کلاهش شدم واییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
قابل شما را نداره
حانیه
20 شهریور 93 14:39
خوش به حالت فرنیا جونی وانیا هم خیلی دوست داره با باباجونش بره سرکار
مامانی
پاسخ
همه بچه ها دوست دارند تمام مدت با بابا و مامانشون باشن حتي سركار كه خيلي هم جاي بازي نداره
فاطمه
22 شهریور 93 9:00
عكسهات عالي بود فرنيا كيف كردم.خوش به حالت كه رفتي پيش بابايي .ما كه نمي تونيم الينا را بياريم پيش خودمون
مامانی
پاسخ
محل كار شما هم اجازه نميده كسي را ببريد يعني از محل كار باباي فرنيا سختگير تره؟
مامان پریسا
22 شهریور 93 9:29
سلامم فرشته جون. خسته نباشید عزیزم. تا کامنت ها ی شما رو دیدم اول اومدم بهتون سر بزنم تا دیر تر از این نشه فرشته جون باور کنید تهران امدن ما به 24 ساعت هم نرسید خیلی کم در تهران بودیم و من حتی فرصت نکردم یه بازار کوچولو هم برم ان شالله دفعه های بعد حتما مزاحمتون میشیم
مامانی
پاسخ
ممنون كه به فكر ما هستيد البته اين انشالله ميره تاسال ديگه و يك تابستون ديگه اگه سمت ما بياييدولي جدي خيلي دلم براتون تنگ شده انشالله زود ببينمتون
مامان پریسا
22 شهریور 93 9:31
والله اگر بابای پریسا همچین محیطی در محل کارشون داشتن ، پریسا که جای خود دارد ....من ... خودم هر روز اونجا بودم
مامانی
پاسخ
كاملا باهاتون موافقم هرچي به همسري ميگم مرد يك پارتي بازي كن من هم بيام پيشتون گوشش بدهكار نيست كه نيست
مامان پریسا
22 شهریور 93 9:32
افرین به فرنیا خانم که از حالا داره تمرین کارمند ی و پشت میز نشینی رو میکنه. البته ان شالله خانم دکتر یا خانمم مهندس پشت میز بشن
مامانی
پاسخ
امان از اين پشت ميز نشيني من دوست دارم در اينده كارش يكجورايي با هنر سرو كار داشته باشه
مامان پریسا
22 شهریور 93 9:33
نقاشی هاش خیلی خوشکل هستن. عاشق اون طوطیه شدم خدا رو شکر پریسا هم در نقاشی و رنگ امیزی خیلی پیشرفت کرده ولی هر بار یادم میره از کاراش در وبلاگش بذارم.
مامانی
پاسخ
من كه خودم باورم نميشد فرنيا ان را كشيده چندبار از بابايي پرسيدم تنهايي كشيده؟ كسي كمكش نكرد؟
مامان پریسا
22 شهریور 93 9:34
وای په بی بیه مهربونی. خدا حفظش کنه.
مامانی
پاسخ
بله خيلي مهربونه انشالله خدا نگهدار همه باشه
خاله ی آریسا
24 شهریور 93 9:57
واااااااااااااای چه محل کار با صفایی واقعا هم تو عکس هات جدی شدی خاله میبوسمت گلم
مامانی
پاسخ
از وقتي محل كار بابايي را توي عكسهاي فرنيا ديدم بدجوري به بابايي و كارش حسوديم ميشه
مامان فرشته های آسمانی
17 مهر 93 9:28
سلام فرشته کوچولوی زیبایی دارید اگه مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید
امیر علی
1 تیر 96 13:31
خدا نگهش داره براتون انشاالله تو بحث معنویات و انس با قرآن هم باهاش کارکنید با توجه به این هجمه جنگ فرهنگی علیه کودکان و جوانانمون بیش از هر چیزی انس با قرآن و معنویات نیاز امروز همه ی کودکان ماست
مامانی
پاسخ
ممنون از اينكه به وبلاگ دخترم اومديد انشالله بتونيم بچه ها را آشنا با خدا و قران تربيت كنيم