فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهايي كه يادم رفته بود بگذارم

1393/4/16 10:30
نویسنده : مامانی
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكسها مال قبل از ماه رمضان است يادم رفته بود بگذارم و با يك دوربين تكوني بهشون رسيدمخندونک

خوب اول اين عكس كيك كفشدوزكي

وقتي داشتم پست تولد وبلاگ فرنيا را مينوشتم دخترم كنارم بود و يك كيك كفشدوزكي از اينترنت گذاشته بودم كه انتخاب خود فرنيا بود بابايي وقتي فهميد انتخاب فرنيا بوده سريع واسش اين و سفارش داد

كيك كفشدوزكي

اين عكسها هم مال يك روز پارك گردي توي محله خودمان بود دوتا پارك نزديك خانه است كه هميشه ميريم امااين پارك چندتا چهار راه پايين تر است و اين بار در يك محله گردي رفتيم به اين پارك

3599

فرنيا با اسكوتر امده بود پارك و يك پسر بچه با دوچرخه با هم معاوضه كردند نتيجه اينكه مرغ همسايه غازهگیج

بازي در پارك

3606

اين جا هم پاساژ صفويه است روبروي پارك ملت

خوب زنجير گذاشته بودند وگرنه فكر كنم فرنيا ميرفت داخل حوضچهخندونک

پاساژ صفويه

بعد هم پارك ملت

پارك ملت3619

3629

3634

3635

اين هم دختر كوچولوي همسايه خواهر هليا كه يك روز به اصرار فرنيا اورديمش خانه

ايسا

يك روز هم در يك تغيير دكور اتاق خوابمون يك پيچ تخت گمشد و ازبهم ريختگي اتاق فرنيا خانم كمال استفاده را كردند

فرداش ميگفت مامان بيا تختون را تبديل كن به سرسره من بازي كنمتعجب

4481

4493

4495

اين هم روز كه بابايي شاه بود و فرنيا ملكه و مثلا فرنيا با گذاشتن بالشتهايي توي تختش براي شاه و ملكه جايگاه درست كرده بود

جايگاه شاه و ملكه

ملكه زيباي من

يك شب برق نداشتيم و فرنيا حوصله اش سر رفته بود اين مدليش كردم و كمي سرگرم شد (چشماش بخاطر نور فلاش دوربين اذيت ميشد)

برق رفتگي

456

هر وقت فرنيا با من مياد حمام ميگه بابايي با كف موهام را كله قندي ميكنه و وقتي بهش ميگم بگذار من هم واست كله قند درست كنم ميگه نه فقط بابايي بلده كله قند درست كنه  زیبا

كله قندي

نقاشي

اين زيباترين نقاشي فرنيا است البته از نظر من. خيلي ذوق كردم وقتي نقاشي اش را ديدم دستش را ميگذاره روي كاغذو ميكشه بعد هر انگشتي ميشه يك ادمك

چون نقاشي كم رنگ بود كمي توي فتو شاپ پررنگش كردم و براشون شماره گذاشتم كه بهتر تشخيص داده بشن ومشخصه شماره يك انگشت كوچيكه است و 5 انگشت شصت است

4522

4523

پسندها (7)

نظرات (24)

مامان آیلا
16 تیر 93 11:25
سرسره سواری رو تخت مامان و بابا
مامانی
پاسخ
و يكخورده هم خطرناك
مامان آیلا
16 تیر 93 11:26
به به چه نقاشی هایی آفرین صد آفرین
مامانی
پاسخ
مرسي
مامان آیلا
16 تیر 93 11:26
پس نقش مامان در این بازی شاه و ملکه چیه
مامانی
پاسخ
مامان گاهي ميتونه شاه باشه بجاي بابااما سخت نگيريد بگذاريد مدتي هم مامان استراحت كنه
حانیه
16 تیر 93 15:38
خیلی عکسات قشنگه فرنیا جون آفرین نقاشیت هم عالیه
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون
صبا خاله ی ایسا
16 تیر 93 15:59
عکسات خیلی قشنگ بود فرنیاجونم چ نقاشی هایی هم کشیدی به به مییییبوسمت
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون
خاله ی آریسا
16 تیر 93 17:36
من عاشق این عکسی جا موندم کلی حرف دارن دختر خوشگلمون عااااااااااشقتم
نیلی
17 تیر 93 0:07
سلام فرشته ایه ها.... چقدر خوبه بچه ها با شیرین زبونیشون دنیای زمخت ما آدم بزرگا (خودم رو می گم ها) رو دست بگیرن...تختو بکنن سرسره.... کفشدوزک سفارش بدن و...
مامانی
پاسخ
خيلي دنياي قشنگي دارن گاهي من با حرفهاش ذوق زده ميشم و جيغ ميزنم و بغلش ميكنم با تعجب ميگه مامان چرا اينجوري ميكني مگه من چيكار كردم؟!!!
مامان النا
17 تیر 93 10:31
عجب کله قندیچه نقاشی خوشگلی کشیدی خانومی
مامانی
پاسخ
كله قند تخصص بابايي است ديگه
مامان فرشته
17 تیر 93 17:08
وای بخورم من این ملکه روووووووووووووو
مامان فتانه
18 تیر 93 18:23
عزیزم همیشه به گشت....افرین چه نقاشی قشنگی ملکه خانم
مامان هلنا
19 تیر 93 18:03
عزیزم چه ملکه خوشگلی
مامانی
پاسخ
ممنونم ملكه شماهم خيلي خوشگله
مامانی
20 تیر 93 15:44
سلام عزیزم چه گل دختر ماهی هزار ماشاالله من و آرتیناجان با اجازه و افتخار لینکتون کردیم.
مامانی
پاسخ
ممنونم ما هم شمارا لينك ميكنيم
زهره مامانی فاطمه
21 تیر 93 10:44
چه نقاشی زیبایی وچه کله قند قشنگی خصوصی عزیزم
مامانی
پاسخ
كله قند فقط تخصص باباش است
زهره مامانی فاطمه
21 تیر 93 10:44
رمز0000
مامانی
پاسخ
رمز را يادت رفته بود خصوصي كني
پدر
23 تیر 93 13:30
سلام . اومدم سر زدم خدا حفظش کنه چه دختر ناز نازی دارید واقعا هم بچه ها فرشته کوچولو هستن موفق باشید
مامانی
پاسخ
خوش امدید ممنون که به ما سرزدید خدا پسر شما را هم سلامت نگه داره
مریم مامان دونه برفی
24 تیر 93 8:43
سلام عزیزم از مدرسه مامانها باهاتون آشنا شدم از کامنتهای زیبا و مفیدتون تو مدرسه همیشه استفاده میکنم . با اجازه لینک شدین . خوشحال میشم به ماهم سربزنید
مامانی
پاسخ
ممنون خوشحالمون كرديد پيشمون امديد ما هم شما را لينك ميكنيم
سپیده مامان درسا
24 تیر 93 13:16
نیلوفر
25 تیر 93 13:03
تا هفته دیگه یکشنبه آماده میشه
نیلوفر
25 تیر 93 13:32
بله عزیزم پولش رو همون موقع باید بدین با الیاف قابل شست و شو پر میشه
نیلوفر
28 تیر 93 16:16
از کلیپس هام در وبلاگم دیدن کنید http://honarhayeme.blogfa.com/
فاطمه
30 تیر 93 19:02
پرنسس کوچولی نقاش
مریم مامان دونه برفی
1 مرداد 93 10:09
اگه شما جای شاعر بودی چیکار میکردی ؟
مامانی
پاسخ
شرمنده من اصلاباشعر و شاعري ميونه اي ندارم شعرهاي قشنگ را ميخوانم اما خيلي كم
آدرینا
3 مرداد 93 17:08