فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

44ماهگيت مبارك

1393/4/25 13:36
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

هميشه همه از گذر عمرشون خيلي راضي نيستن اما يك مادر براش فرق ميكنه از وقتي تو را  دارم براي بزرگ شدن و مستقل شدنت روز شماري ميكنم نميدونستم يك روزي اين قدر گذر ايام عمر برام شيرين ميشه 

بزرگ شدن تو يعني بيشتر شدن سن من و كم كم پير شدنم اما اين شمارش ماههاي بزرگ شدن تو  فقط كمي نگرانم ميكنه تا كي هستم كه بتونم زير چتر حمايتم محافظت باشم ؟ خدا سايه همه پدر مادرها را بالاي سر بچه‌هاشون به سلامت حفظ كنه

دختر قشنگم زود بزرگ و قوي شو

44ماهگيت مبارك

پسندها (4)

نظرات (15)

نیلوفر
25 تیر 93 13:48
نه عزیزم نمیشه اندازه موهاش همین جوریه باشه خانومی پس منتظر خبرتون هستم ساعتش رو خودتون تعیین کنید من میام
مامان فتانه
25 تیر 93 14:02
عزیزم 44 ماهگیت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان فرشته
26 تیر 93 12:43
44ماهگیت گل بارون ایشالاه سایه شما مستدام باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم
نیلی
27 تیر 93 10:40
سلام من که هنوز مادر نشدم ولی از راه دور و از بیرون گود فکر می کنم این هم یکی از فداکاریهای پدر و مادر ها هست...این که حاضر بشن جوونی و عمرشون رو خرج کنن و بجاش بزرگ شدن و رشد کردن بچه شون رو بخرند... چه حس خوبی باید باشه مادر بودن
مامانی
پاسخ
كاملا درسته و همه هم اين چيزها را ميدونن اما انشالله وقتي مادر شدي با تمام وجود حسش ميكني
مریم مامان دونه برفی
29 تیر 93 9:24
خدا سایه شما و پدرشون رو مستدام کنه عزیزم.. این نگرانی همه مادرهای روی زمینه ... دراین شبها مارو هم دعا کنید.
مامانی
پاسخ
شما هم ما را در دعاهاتون از ياد نبريد
مامان نسی
29 تیر 93 13:19
دخترك نازم فرنيان خوشگلم 44 امين ماهگردت مباركت
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم اما من زمز مطلبت را نداشتم بتونم بخوانم وكامنت بگذارم
مامان آیلا
29 تیر 93 13:43
44 ماهگیت مبارک گل خاله . ان شا اله همیشه سایه شما و پدر مهربونش بالای سرش باشه
مامان گلاب
30 تیر 93 11:54
44 ماهگیت مبارک عسیسم
مامانی
پاسخ
ممنون
سپیده مامان درسا
31 تیر 93 5:28
44 ماهگی گل دختر ناز مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان فرشته
31 تیر 93 9:51
44ماهگیت گل بارون خانوم گل
مامانی
پاسخ
ممنون خانمياينقدر دير كامنتها را تاييد ميكنم كه فكر كرديد كامنت نداديد دوباره برام فرستاديد ممنونم دوست خوبم
مامان هلنا
31 تیر 93 13:34
دلم واسه شیرین زبونیای فرنیا جون تنگ شده کجایی مامانی؟
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون هستيم اما روزه داري نمي گذاره زياد حال و حس پست گذاشتن داشته باشم صبحها كه هنوز بيحال نشدم خانه نيستم كه عكسها را انتخاب كنم و اماده كنم عصرها هم كه ديگه حالي واسم نمونده خلاصه ببخشيد ديگه
مامانی فاطمه
1 مرداد 93 8:55
فرنیا جون چهل وچهار ماهگیت مبارک باشه . ایشااله سایه پدر ومادر خوبت هزار سال بر سرت باشه
مامانی
پاسخ
ممنون زهره جون
خانوم خونه
2 مرداد 93 18:40
مبارکاااااااااااااااااااااااااا باشه ایشالا
مامانی
پاسخ
ممنون
آدرینا
3 مرداد 93 17:06
44 ماهگیت مبارک فرنیا جوووووووووون
مامانی
پاسخ
مرسي ابجي جون
سمیه
3 مرداد 93 18:12
سلام مامان فرنیا خوبین شما دوست خاله ندام داشتم یه سری عکس سرچ میکردم عکسای تولد فرنیا اومد کلی ذوق کردم ایشالا که همیشه شاد و سلامت کنار همدیگه باشین و زندگی کنین و برا دختر دختر دخترتونم اینجا مطلب بنویسین و 44 ماهگیشو تبریک بگید
مامانی
پاسخ
واي عجب دعايي كردي سميه جان اين همه عمر را ميخوام چيكار با اين ترتيب بايد يك 150سالي عمر كنم نه بابا من فقط سروسامان گرفتن فرنيا راببينم و خيالم راحت بشه واسم كافيه