فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولو

دارم نقاش كوچولو ميشم

1392/7/6 10:52
نویسنده : مامانی
541 بازدید
اشتراک گذاری

روز 5شبنه ديدم دختري نشسته نقاشي ميكنه ادم پيشم و گفت بابايي را كشيدم بعد يك كاغذ ديگه خواست و ماماني را كشيد بعد هم خودش

متاسفانه يادم رفت از نقاشي خودش و بابايي عكس بگيرم اما اين نقاشي مامان

دارم نقاشي ميكشم

مامان بيا ببين تو را كشيدم

نقاشي مامان

الان موهات را ميكشم

فرنيا براي كارهاي خوبش ستاره جايزه ميگيره و الان ستاره ها زياد شده بود و اين هم جايزه فرنيا

اشپزخانه

فرنيا و هليا كنار اشپزخانه

بازي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان علی خوشتیپ
6 مهر 92 11:34
سلام گلم.فدات شم.شما عزیزم
خصوصی


مرسي
فاطمه مامان الينا گلينا
6 مهر 92 12:32
جون دلم خانم هنرمند،چه جايزه خوشگلي عزيزم مباركت باشه
مامان آرمیتا
6 مهر 92 13:14
سلام عزیزم چه نقاشی خوشگلی آفرین دختر خوب تمام اعضای بدن را کشیده قربونش برم
جایزه خوشگلت مبارک عزیزم آشپزخانه خوشگلی داری

خیلی دوستت دارم فرنیا ای کاش آرمیتا مثل تو مهربون بود مامان و باباش اذیت نمیکرد


ولي ارميتا كه خيلي گله
ترنم کوچولو
6 مهر 92 14:31
سلام مرسی فرنیا جون.جایزه خوشگلت مبارک مثل خودت نازه عزیز دلم
مامان فتانه
7 مهر 92 11:02
افرین به این دخمل عجب نقاشی کشیده....عجب جایزه قشنگی گرفته ...خانمی اسم جایزش چیه و اگه میشه قیمتش چنده اخه خیلی خوشم اومده ایلین هم از این چیزا دوست داره


زود امدم بهت بگم
خاله ی آریسا
7 مهر 92 13:04
آفرین به این نقاشی نه ! صد آفرین واااااااای چه جایزه ای خوش به حالت فرنیا
صبا خاله ی آیسا
8 مهر 92 20:23
چ نقاشی خوشگلی باریکلا ب فرنیا جونم چ جایزه یی گرفتی به به
مامان آیلا
9 مهر 92 9:03
به به نقاش کوچولو دستو پنجه ات درد نکنه چه هدیه جالبی عکس اول فکر نمی کردم به این بزرگی هست فرنیا و دوستش که کنارش ایستادن ابهت رو دیدم مبارکت باشه
فاطمه مامان الينا گلينا
9 مهر 92 16:13
هيچ معلومه كجايي؟
مریم مامان نیکان
9 مهر 92 22:55
سلام خانمی....چه دختر نازی و چه نقاشی زیبایی...
واااااااای عجب جایزه ای..دلم خواست
من شما رو لینک کردم..شما هم ما رو لینک کنین خوشحال میشیم
http://www.nikanjoon.niniweblog.com


حتما عزيزم ممنون كه به ماسرزديد
مامان فتانه
11 مهر 92 12:48
خانمی مرسی از راهنماییتون
مامان فاطمه
11 مهر 92 17:49
سلام عزیزم مارک خمیر دندان کودکانه خوب میشناسی؟
الان که فاطمه دو سالشه باید خمیر حاوی فلوراید بچه گانه واسش تهیه کنم؟
ممنون از راهنماییهات گلم


من خواهرم واسه فرنيا يك خمير دندان خريده به اسم گلدنت كه ايراني هم هست البته دقيق نميدونم مال كدومشركت است فقط ميدونم خودم يكي قبلا خودم خريدم اما فرنيا مزه اش را دوست نداشت اما با اين كنار مياد و خوشش مياد اوائل زياد خمير دندان را ميخورد اماحالا ياد گرفته اب دهنش را خالي كنه
ترنم کوچولو
11 مهر 92 21:36
سلام خوب هستید خیلی وقته از فرنیا جون خبری نیست
مامان آرینا مو فرفری
11 مهر 92 23:04
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
صبا خاله ی آیسا
12 مهر 92 23:04