فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

تولد گل دختري

1392/7/13 8:45
نویسنده : مامانی
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان

امسال تولد شما توي ابان ماه مصادف ميشه با محرم و براي همين مامان تصميم گرفته توي اين ماه تولدت را بگيره هرجور كه فكرهاش را كردم ديدم با خانه كوچيكي كه ما داريم جايي واسه دعوت كردن تعداد زيادي مهمان نداريم از طرفي من دلم  ميخواد تولد بچه ها بچه گانه باشه و خواستم تولدت را مهد بگيرم اما شما اينقدر هر روز توي مهد تولد داريد كه برات تكراري شده  و گفتي نه توي خانه تولد بگيريم كه دوستام را دعوت كنيم همه جا را تزيين كنيم و لباس خوشگل عروس بپوشمتعجب حالا قرار دوستاي مهد كودك را دعوت كنيم خانه انشالله كه مادرها اجازه بدن بچه ها بيان البته من ميخوام بچه ها را با مامانهاشون بگم كه انشالله دعوتمون را قبول كنن و شما خوشحال بشي و با دوستات حسابي خوش بگذرونيد و بخاطر شما بچه ها از دوتا از مربيهاي مهد هم دعوت ميكنم كه كنارتون باشن

تم تولد به خواست خودت باربي است و صد البته از نظر شما هر پرنسس يا عروسكي كه دختر باشه و لباسهاي خوشكل تنش باشه باربي است و من هم از اين موضوع استفاده كردم و يكجورايي بهم كمك شد كه هر تصويري را كه دلم  بخواد انتخاب كنم از فرشته كوچولو يا باربي يا پرنسسهاي ديزني و خلاصه هدف فقط شاد كردن شما كوچولوهاست انشالله هفته ديگه تولدت را ميگيريم ديروز رفتيم و وسايل لازم را خريديم حالا اين هفته هم كارت ها و تزييناتي كه درست كردم را پرينت ميگيريم بعد عكسهاش را برات ميگذارم و بعدش هم كه پست تولد انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرحسین
13 مهر 92 9:11
تولدت مبارک خانم کوچولو
انشااله همیشه شاد و تندرست باشی



مرسي خاله جون كه به ما سرزديد
الينا گلينا
13 مهر 92 12:05
عزيزم اميدوارم تو تولد بهتون خوش بگذره .پيشاپيش تولدت مبارك عزيزم


ممنون خاله جون
مامان آیلا
13 مهر 92 12:07
به به تولد تولد کاش ما هم بودیم




دعوت كنيم تشريف مياريد؟
نسیم-مامان آرتین
13 مهر 92 14:10
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک ایشالا که همه مهموناتون میان وحسابی خوش میگذرونید
خاله ی آریسا
13 مهر 92 15:53
تولدت پیشاپیش مبارک فرنیا خانوم خوشگل
اما چرا لباس عروس
عاااشق ایده هاتم عزیزم


مرسي خاله جون
والله من خودم هم متعجبم كه اين ديگه چه ربطي به باربي و پرنسس و شاهزاده داره؟
صبا خاله ی آیسا
13 مهر 92 17:07
پرنسس خوشگلم تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
برات بهترینارو ارزو میکنم
منتظر پست تولد هستم
با عکسای خوشگل
خوش بگذره خانومی


مرسي خاله جون
مامان فتانه
14 مهر 92 12:45
پس ما باید زود تولدتو تبریک بگیم عزیزم....انشالله تولد 120 سالگیت

تولد را كه قراره 1ماه زود تر بگيريم تبريكهاش را كه ديكه خيلي زودتر دريافت كرديم