فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

روز مادر مبارک

1392/2/10 15:21
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر را به همه مادرهای مهربان تبریک میگم امسال دومین سالیه که بابایی از طرف تو بهم روز مادر را تبریک میگه یادمه پارسال این روز را با بابایی رفتید بیرون و موقع برگشتن بابایی یک هدیه دستش بود که کاغذ کادوی بچهگانه داشت و اولش هم گفت برای فرنیا اسباب بازی خریده اما گلی که توی دستش بود نمیگذاشت من این شوخی را باور کنم و فهمیدم هدیه مال منه از طرف دختر گلم و امسال یک روز زودتر یعنی امروز یک امیل فرستاد با این عنوان

مامان جون روزت مبارک از طرف فرنيا

و متنی که این اولین قسمتش بود برام فرستاده بود

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی

مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !

مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن

مرسی بابایی

و یاد اوری میکنم اولین هدیه مادر بودنم را از مهدت گرفتم تو 6-7ماهه بودی و با یک قلب مقوایی قرمز اولین هدیه مادر بودنم را گرفتم یادمه خیلی لذت بردم و احساس غرور کردم که دخترم بهم هدیه داده

عزیزم از اینکه به خاطر وجود تو من مادر هستم از خدا ممنونم

اخر نوشت: عکس زیاد دارم اما مدتیه توی شرکت مشکلاتی هست که نمیتونم عکسها را اماده کنم برای اپلود فعلا که درخواست نصب برنامه دادم که مشکلم حل بشه ایشالله زود برنامه برام نصب بشه بتونم عکسهای دخترم را بگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 17:00
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:35
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



ممنون خانمی روز شما هم مبارک
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:59
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان آيلا
14 اردیبهشت 92 8:46
lو چه دختری من عاشق دخملی و مامانی با این احساسات زیباتون هستم
روزت مبارک مامانی


ممنون ما هم شما ر ا خیلی دوست داریم