فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

ماجرای کفش خریدن

1392/2/11 12:51
نویسنده : مامانی
814 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان

دیروز عصر رفتیم برات کفش بخریم توی اولین مغازه یک کفش انتخاب کردیم که خواستی رنگش سفید باشه  اقای مغازه دار سایز اشتباهی داد تا پوشیدی گفتی این بزرگه اندازه نیست بعد سایز درست را که پوشیدی زود گفتی ان یکیش را بده حالا هر چی اصرار میکنیم بریم یک مغازه دیگه شاید کفشهای خوشگلتری باشه یا رنگ دیگه اصلا قبول نکردی و جلوی اینه باباکفشهات را که توی پات بود نشونت داد گفتی کفش خانومها را پوشیدم عروس شدمقهقهه

بعد توی راه برگشت از من سوال کردی چرا بابا برای مامان چیزی نخرید من هم گفتم خودت از بابا بپرس

بابا هم گفت خوب کفشهای تو را خریدیم پولمون تمام شد گفتی نه من میگم چرا برای مامان نخریدی؟

خانه هم که رسیدیم میگی مامان من عروسم تو چی هستی گفتم خوب من یک خانوم هستم جواب داد نه اشتباه کردی تو مامان عروس هستی

فدای عروس کوچولوم بشم ماچ

چند وقت پیش هم یادمه توی خانه روی پنجه های پات راه میرفتی ازت پرسیدم فرنیا چرا اینجوری راه میری جواب دادی خوب مثل خانومها راه میرم عزیز دلم ببین به چه چیزهایی توجه میکنی کفش پاشنه بلند خانومها را دیده بودی و داشتی توی خانه بازی میکردی یعنی خانوم شدی فدای خانم گل خودم بشم

حالا جالبه که اصلا خودم کفش پاشنه ندار نمیپوشمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:57
سلام فرشته جون
با تاخیر روز مادر را به شما تبریک میگم.

ممنون روز شما هم مبارک
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:58
فرنیا جون کفش نو مبارک عزیز دلم.


مرسی خاله جون
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 18:58
دختذ بچه ها عاشق کفش پاشنه دار یا همون تق تقی هستن دیگه
مامان آیلا
14 اردیبهشت 92 8:48
پس شما هم مسئله عروس دارید تو خونه مامان چه زودی هم مامان عروس شدی الهی دورت بگردم عروس کوچولو
مامانی خودتون یادتون نیست وقتی کوچیک بودید چقدر کفش پاشنه بلند دوست داشتین


باورتون نمیشه قبلا با کفش پوشیدن فرنیا مشکل داشتم اما الان با عروس خانم مشکلی ندارم نمیدونستم به این راحتی میشه مشکل را حل کرد
اتنا مامان نگین
15 اردیبهشت 92 15:10
قربون این عروس کوچولو
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 22:11
اییییییییی جااااااااااااان مادر عروس
مامان ریحانه جون
17 اردیبهشت 92 11:04
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
خـــآله ی نـــــورآ
17 اردیبهشت 92 13:32
کفش نو مبارک عروس خانوم

قالبتون مشکل داره صفحه درست باز نمیشه مامانی


ممنون که خبر دادی