فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

تولد فرنیا خانم مبارک

1390/8/25 20:34
نویسنده : مامانی
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز خاله. وبلاگت رو دیدم و حرفای مامانی و بابایی رو خوندم منم ذوق زده شدم. یاد اون روزهای اول افتادم که چقدر برات ترسیدیم. بابت اینکه با اولین شیر حالت بد شد و تو رو بردن و تا چند روز بهمون ندادن. مامانی رو که دیگه کسی نمیتونست آروم کنه. منم که بیمارستان بودم و همون اول خودم بغلت کردم، و چقدر هم ذوق میکردم. روز عرفه به دنیا اومدی و من توی بیمارستان بودم و دعای عرفه هم از تلویزیون اتاق پخش میشد. خوشحال بودیم از این هدیه آسمانی. بیشتر از هرچیزی برات آرزوی سلامتی میکنم خانم گل ما.

امروز رفتم لباست رو از خیاط که دوستم بود گرفتم... به نظر من که لباس قشنگی شده... باید تنت کنیم انشالا که اندازه باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن دختراسمانی 12ساله
25 آبان 90 20:42
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه
نگین مامان رادین
26 آبان 90 0:29
سلام تولد مبارک فرشته کوچولو،ایشا الله که صد ساله شی.