فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهد كودك

1390/3/3 12:56
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام

مامان چون كار مي كنه و  توي تهران با بابايي تنها زندگي ميكنند مجبور تو را مهد کودک بفرسته يك هفته قبل از اينكه دوباره برم سر كار بردمت مهد تا به محيط انجا عادت كني الان هم تو توي مهد هستي صبح ساعت 5:30از خواب بيدار شدي و وقتي بردمت مهد بيدار بودي خيلي خوشحال شدم كه مربي مهد را دوست داشتي اينجوري دلم اروم مي گيره كه انجا راحتي و از نبود من گريه نمي كني

مهد كودكت را نزديك خانه انتخاب كردم تا توي اين گرما در مسير رفت و آمد اذيت نشي

الان 6ماهه هستي ولي 15 ماهه كه زندگي ما را شيرين كردي 9ماه انتظار براي امدنت شيرين بود و الان هم كه 6ماهه گرماي زندگي را بيشتر حس مي كنيم و وجودت باعث شده عشق من و بابا هم بيشتر بشه از اينكه با امدنت ما را به درجه مامان و بابا بودن ارتقا دادي ممنون عزيزم

امروز تولد حضرت فاطمه زهراست و روز  مادر امسال اولين سال است كه بخاطر وجود تو من مامان شدم و اين روز مال من هم هست از طرف تو به خودم و همه مامانهاي دگه ميگم مامان روزت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)