فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي فرنيا

1393/2/14 7:59
نویسنده : مامانی
814 بازدید
اشتراک گذاری

يك بار كه رفته بوديم خانه عزيز فرنيا هوس ديدن بع بعي كرد

واي كه چقدر اصرار ميكرديكي با خوديم بياريم خانه يك كوچولوي كوچولوش رااجازه

بدنبال بع بعي

اين هم فرنيا و پس زمينه الاغهخندونک

فرنيا و اقا الاغه

فرنيا اين دختر عموش را خيلي دوست داره و هر بار بريم خانه عزيز ميپرسه مليسا نمياد؟ و خوشبختانه اين بار امده بودند و كلي دخترم سورپرايز شد

فرنيا و مليسا

ببينيد فرنيا چه بازيهايي ميكنه ميگه من الان سوار قطار شدم حالا فكر كنيد من بيچاره چجوري فرنيا را انجا گذاشتمگیج

بازي فرنيا

عاشقتم دخترم

پسندها (8)

نظرات (18)

بنفشه
14 اردیبهشت 93 12:59
سلام عزیزم خوبین؟ فرنیا خانم خوبه؟ دخمل شمام خیلی خوشگل و نازه ما غرب تهران طرفای میدان صادقیه...اونجاها هستیم شما چطور؟ سلام خوش امدين خوشحال شدم چه جالب من هم سمت غرب هستم
بنفشه
14 اردیبهشت 93 19:23
ممنون بابت توضیحاتتون! یاد گرفتم
مامانی
پاسخ
خواهش شما كه خودتون استاديد
مریم مامان بهار
15 اردیبهشت 93 2:38
اونوقت این قطاره سر و تهش کجاس؟ فرنیا الان تو کوپه است یا داخل واگن نفت کش؟
مامانی
پاسخ
سرش كه معلومه ان صندلي جاي خانم لوكوموتيو ران است اما واگن نفت كش را خوب گفتيد
مامان گلاب
15 اردیبهشت 93 14:54
از دست این فسقلیا با این هوسهاشون هلنایی هم عاشق ببعی و هاپو هست هر جا باشیم وایسیمخانم یه دل سیر نگاه کنه از دست این فسقلیا با این هوسهاشون
مامانی
پاسخ
حالا اين كه خوبه يك هوسهايي گاهي دارن كه فقط با يك ايستادن و نگاه كردن تمام نميشه
صبا خاله ی آیسا
19 اردیبهشت 93 22:46
عزیزم فرنیا جان از دیدن عکسات لذت بردم خانومیی
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان النا
20 اردیبهشت 93 13:21
پس فرنیا هم عاشق دخترعموشه.خیلی از اخلاقهاش شبیه الناست.
مامانی
پاسخ
فرنيا عاشق همه بچه‌هاست بخصوص پسرها اما اين دختر عمو فرق داره شايد از همه چه هاي فاميل سنش به فرنيا نزديكتره
مامان النا
20 اردیبهشت 93 13:24
قطارشم که خیلی ابتکاریه.خودتون این مدلی براش قطار درست کردین یا نظر فرنیا جون بود؟البته من حدس میزنم مدل ابتکاریه فرنیا باشه
مامانی
پاسخ
نظر خود فرنيا بوده اصلا ميدونيد با چه زحمتي من فرنيا را اين مدلي ان بالا گذاشتم
مامان فرشته
20 اردیبهشت 93 16:59
بوسسسسسسسس
مامانی
پاسخ
ممنون
مامانی فاطمه
22 اردیبهشت 93 14:34
الهی فداش شم چجوری رفته اونجاباریکلا مامانی خلاق
مامانی
پاسخ
با اين بچه ها همه مادرها خلاق ميشن خودش كه نميتونه بره انجا بيچاره مامان با اين دستورهاي گل دختري كه بايد اجرا بشه
مامان نیلو
22 اردیبهشت 93 20:17
سلام خانومی بله میخوام مطلب جدید بذارم ولی منتظر چهل و چهارمین ماهگردش هستم تا اون موقع پست بذارم
مامانی
پاسخ
منتظر پست جديد ميمانم البته امروز 29است و امدم پيشتون اما هنوز مطلبي نگذاشته بوديد
مادر جون آبتین وآروین
23 اردیبهشت 93 1:08
امان از شیطونی بچه ها حالا این قطار مقصدش کجاست
مامانی
پاسخ
معمولا قطارش يك دوري ميزنه بعد برميگرده خانه پيش مامان اخه فرنيا فقط دور زدن را دوست داره
ناشناس
24 اردیبهشت 93 8:54
فرنیا خیلی با نمک من هر موقع میخوام بیام به وبلاک بچه ها سر بزنم قبل از همه به سراغ فرنیا میرم حتما براش اسفند دود کنید
مامانی
پاسخ
ممنون ايكاش ادرسي از خودتون ميگذاشتيد
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 22:11
هههههههههههههه عجب قطارییییییییی
رها
28 اردیبهشت 93 21:41
ای جونم مو فرفریه من خیلی دلم واست تنگ شده بود عزیزم من نمیتونم نظر بدم شما چرا من و فراموش کردین
مامانی
پاسخ
ممنونم ميبخشيد سركار خيلي مشغول بودم
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:23
چه لوله پیچ هم شده
مامانی
پاسخ
درخواست خودش بود يعني الان توي كوپه قطار خوابيده نميدوني با چه زحمتي لوله پيچش كردم بعد هم گذاشتم اون بالاي چهارپايه ها
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:23
پریسا هم عاشق حیواناته. چه جالب هرجا فرنیا میره همه مدل حیوانی یافت میشه. کاش پریسا هم بود
مامانی
پاسخ
ايكاش تشريف بياريد با هم بريم و بچه ها كلي با هم بازي كنند
خاله ی آریسا
21 خرداد 93 14:09
ما اومدییییییییییییییییییییییییییم عزیزم دلم برات تنگ شده بود حسسسسابی
مامانی
پاسخ
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود