فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

عکس مطلب قبل

1392/10/13 8:20
نویسنده : مامانی
533 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد به مطلب قبلی عکس  اضافه کنم اما دیدم اگه ویرایش کنم تاریخ مطلب بهم میخوره واسه همین بهتر دیدم این پست بشه عکس مطلب قبلی بفرمایید عکس

فرنیا غرق در تماشای تلویزیون

تماشای تلویزیون

فرنیا گلی غرق در تماشای کارتون

اولین روز کلاس موسیقی قبل ازاینکه کلاس شروع بشه

کلاس موسیقی

کلاس موسیقی 2

وقتی فرنیا میره حمام

اصلا ابی دیده نمیشود به نظر میاد فرنیا داره بجای اب اسباب بازی میریزه روی سرش{#emotions_dlg.e14}

حمام یا بهتره بگم اب بازی

حمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله ی آریسا
14 دی 92 14:23
وااای مامانی راست میگی اصلاً آب ملوم نیست همه چیزو برده حموم وای خدا کلی پست نخونده داشتیم مردم از خنده دختـــــــــــــر
مامانی
پاسخ
هميشه همين وضعه رفتن به حمام فرنياهيچ دردسري نداره اما جمع اوري و مرتب كردن حمام يك پروژه است واسه خودش
اليناگلينا
14 دی 92 16:56
اگه اونجا بودم يه گاز از لپت مي گرفتمخوشگل خانم
رها
14 دی 92 18:10
عزیزم فرنیا اینهمه اسباب بازی و تو چی ریختی بردی حموم واااای کلی لذت بردم از بازیت واسه خوشگل خانوم
مامانی
پاسخ
خاله من يك سبد دارم كه همه چي توش جا ميشه تازه اگه خودم نتونم ببرم هم به مامان و بابا ميگم واسم بيارن
مامان آرتین
15 دی 92 16:57
ممنون عزیزم جواب دادی پسرم 10 ماهشه از همینا بگیرم خوبه دیگه باباش میگه صندلی غذا مامالاو که تاپ میشه بگیرم اما اونا فکر کنم خوب نباشه نظرت چیه پسرم خیلی تاب دوست داره باباس با دستاش تاب میده
مامانی
پاسخ
به نظر من همين مدل تاب بهتره اخه صندلي غذا فقط حدودا تا 2سالگي جواب ميده
زینب(عمه آرتمیس)
15 دی 92 17:05
وااااااااای عزیزم چقدر ماشالله بزرگ شده ببوس ازطرف من و آرتمیس فرنیا جونمو مامانی مهربون
مامانی
پاسخ
ممنون عمه جون خوشحالم كه امدي پيشمون
مامان آیلا
18 دی 92 11:47
به به چه حمومی عین حموم های قدیم فکر کنم با این همه اسباب بازی ساعتها برنامه دارین
مامانی
پاسخ
اگه من باشم بعد از يك ساعت ميارمش بيرون اما با باباش كه بره بله ساعتها ميمونن و بازي ميكنن تازه اخرش بابايي خسته ميشه ميگه من برم جانشين ايشون بشم تا فرنيا بتونه بازي كنه
مامان آیلا
18 دی 92 11:51
تو کلاس موسیقی ساز می زنید یا می خونید خیلی خوبه این تفریحات برا بچه ها
مامانی
پاسخ
فعلا ميرقصن و بازي ميكنند گفتن اولش يك ترم بايد بازي موسيقي برن بعد بلز را شروع ميكنند
XStqBSFufrCPhWCpq0HfPh95otgIVXPDXP_a0tKqikny4_AW8sOPDM0_mR46BXnK
18 دی 92 15:27
اي جون دلم من عاشق اون لپاتم دختر موسيقي دانم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فتانه
18 دی 92 21:17
ووووووااااااا شما انقدر تو حموم میمونیییییین.......کلاس موسیقی میره دختری خوب هست برای این سن؟؟؟؟منم خیلی دوست دارم
مامانی
پاسخ
فعلا که دوجلسه است رفته ولی گفتن حدود سه ماه باید بازی موسیقی کار کنند تا بتونند برای خوندن نتها اماده بشن بعد از ان اموزش بلز را شروع میکنند
الناز مامان طاها
18 دی 92 23:18
وااااي كلي پست گذاشتين و من نديدم،ماماني يهو فعال ميشيقربون شاه زاده خانم برم با اون شنلشخيلي خوبه كه ميره كلاس موسيقيحموم رفتنت منو كشته اب بازي ميكني يا اسباب بازي بازيببوسش ماماني از طرف من دخمل خوشگلو
مامانی
پاسخ
بله دیگه تنبلم اماوقتی میام خوب مجبورم جبران کنم
مامان فتانه
19 دی 92 10:48
اره منم که تو شهرمون داره زنگ زدم گفتن بازی موسیقی هست پس درست گفتن....مرسی از راهنماییتون
مامان پریسا
21 دی 92 5:27
سلام فرشته جون. پس من اول عکس ها رو میبینم بعد میرم پایینی رو میخونم وای بازی در حمام...پریسا هم عاشق این کاره. باید حتی برای 5 دقیقه با اسباب بازی های داخل وانش بازی منه
مامانی
پاسخ
كار درست همينه 5دقيقه ما يكساعتي درگير هستيم جديدا كه توي دستشويي هم اول بايد عروسكش ج ي ش كنه بعد خودش
مامان پریسا
21 دی 92 5:27
افرین به فرنیا جون که داره موسیقی یاد میگیره
مامانی
پاسخ
البته فعلا كه بازي موسيقي است تاببينيم چي ميشه
مامان ارغوان
21 دی 92 12:05
وای بخورمتتت
مامان کوثری
21 دی 92 16:03
سلام ممنونم به وب من اومدید قیمت کارت های دعوت پارسال 2000 بود امسال 4000 تومان هست اگر لایه باز کار رو بخواین هر کار براتون 8000 تومان حساب میشه منتظر خبرتون هستم
مامان پریسا
21 دی 92 23:36
خصوصی
مریم مامان بهار
22 دی 92 0:02
عکس حمام فرنیا: مامان فرنیا جان این بچه فقط سه سالشه اسباب بازی ها رو داری بشوره که چی خوب خسته میشه........... فرنیا جون من خودم به سازمان حمایت از کودکان اطلاع میدم خاله
مامانی
پاسخ
خواهش ميكنم لطفا سراغ انجمن حمايت از مادرها بريد اخه بعد از حمام بايد تمام اسباب بازيها و حمام مرتب بشه و عروسكها در اسرع وقت خشك بشن و موهاشون شونه بشه تازه كلي هم با فرنيا سروكله بزنيم ايشون قبل از همه اينكارها اول بايد لباس بپوشه كه سرما نخوره
مامان امیرمهدی
5 بهمن 92 0:56
واااای چقدر اسباب بازی پس آب تو استخر کوش
مامانی
پاسخ
دوش هست خاله جون استخر فقط براي اسباب بازي است