فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

واكسن آنفولانزا

1392/10/11 11:44
نویسنده : مامانی
456 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره روز دوشنبه عصر رفتيم دختري را واكسن سرماخوردگي زديم

توي راه بهش گفتم داريم ميريم واكسن بزنيم گفت واكسن چيه گفتم دارويي كه دكتر ميده تا ديگه سرما نخوريم گفت يعني قرصه گفتم نه واكسن را توي جعبه اش نشانش دادم گفتم اينه اما بايد دكتر بازش كنه تا ببينيم چيه

تا دكتر گفت استينش را بزنيد بالا فرنيا گفت نه درد مياره نميخوام واكسن نزنيد خلاصه با دردسر خوابانيدمش و توي پاش زديم فكر كنم درد نداشت يا شايد دكتر خيلي خوب تزريق كرد چون گريه نكرد فقط نق ميزد و نميخوام نميخوام ميگفت

بعد از ما يك بچه ديگه را اوردند كه از فرنيا كوچيكتر بود و از همان دم در گريه ميكرد فرنيا ميگفت مامان چرا گريه ميكنه؟ گفتم ميخواد مثل تو واكسن بزنه رفت دم در اتاق تزريقات و همانطوري كه جاي امپولش را با دست گرفته بود ميگفت ني ني يكم درد داره اماگريه نكنه زود تمام ميشه زياد درد نداره

بعد از تزريق بچه بازم گريه ميكرد انوقت ديگه فرنيا حسابي تعجب كرده بود و ميگفت حالا چرا ديگه گريه ميكنه؟!!!!

ديروز بابايي از فرنيا عكس گرفته بود اما وقت نشد بيارم انشالله وقت كنم به اين پست عكس اضافه ميكنم

راستي يك خبر خوب داره برف ميادهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارغوان
11 دی 92 13:30
آخه .نازی . ایشالاه با این واکسن مریضی سراغت نیاد گلم وای این سری اردبیل از دست برف فرار کرده.اما اینجا بد جوری سرده
مامانی
پاسخ
انشالله هیچ بچه ای دچار بیماری نشه
مریم مامان بهار
12 دی 92 0:49
عزیزم چه دل مهربونی داره فرنیا انشالله با این واکسن زمستون بی دغدغه ای داشته باشید
مامانی
پاسخ
انشالله همیشه همه بجه ها سالم و سلامت و شاد باشن
خاله ی آریسا
14 دی 92 14:22
چقدر تو مهربونی عزیزم هم مهربون و هم شیرین زبون
مامان آرینا موفرفری
14 دی 92 15:15
سلام به مامانی فعال و هنرمند من که حسابی تنبل شدم بیشتر وقتم با آرینا می گذره خونمون یه جورائی شده مهد کودک . فرنیا جونم با زدن واکسن بیمه شد و امیدوارم همیشه سلامت باشه.
مامانی
پاسخ
نه دوست خوبم مطمئنا تنبل نشديد همين كه خونه شده يك مهد يعني حسابي هنرمنديد من كه واقعا دوست دارم بيشتر و بيشتر بتونم به دخترم كمك كنم و اموزشش بدم و همراهش باشم
مامان آیلا
18 دی 92 11:49
چه خوب خیلی عالی می شه پس الان هم می شه زد چون آیلا اونقدر مریض شده که دیگه اصلا نتونستیم واکسن بزنیم زمستونه بی سرماخوردگی داشته باشی
مامانی
پاسخ
ما كه زديم نميدونم چقدر تاثير داشته باشه يك داروخانه گفت ديگه فايده نداره يكي گفت چرا فرقي نداره كي بزنيد ما هم مثل شما از بس فرنيا سرما ميخورد نتونسته بوديم واكسنش را بزنيم تا بلاخره كه بعد از دو روز كه سرماخوردگيش خوب شده بود سريع اقدام كرديم
مامان فتانه
18 دی 92 21:20
انشالله که دیگه هیچ وقت مریض نشه دخملی
مامانی
پاسخ
انشالله هیچ کس بخصوص بچه ها دیگه مریض نشن
صبا خاله ی ایسا
20 دی 92 23:09
عزیزم تاخیر من رو ببخشید امیدوارم هیچوقت مریض نشیییییی خوشگلم مامانیش ایسا اینا شمال-رشت زندگی میکنن
مامانی
پاسخ
عزيزم جوابتون نشون ميده كامنت من رسيده اما كامنتهامو نديدم
مامان پریسا
21 دی 92 5:30
کار خوبی کردی فرشته جون. من هنوز نتونستم ببرم واکسن بزنم واسش
مامانی
پاسخ
واكسن زدم اما مثل اينكه دوباره سرما خورده جمعه صبح سرفه ميكرد و سينه اش خس خس ميكرد اميدوارم حساسيت باشه نه سرماخوردگي