فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

عکسهای مسافرت 1

1392/1/18 12:36
نویسنده : مامانی
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب رفتم سراغ عکسها و وقتی از بین ان همه عکس عکسهای مورد نظرم را انتخاب کردم دیدم 100تا شد!!!!!!!!!!!! پس عکسها را در چند پست میگذارم و البته 2-3 روزی طول میکشه تا اینکار را انجام بدم

اول از همه عکسهایی که قرار بود اخرین پست سال 91 باشه

این هفت سین مهد کودک است که به همه بچه ها هدیه دادن

هفت سین مهد

بعد من هم داشتم برای هفت سین که توی راه همراهمون باشه خرید میکردم دیدم به به سین های مورد نیاز رسید با استفاده از این هفت سین یکی برای پشت شیشه ماشین درست کردم این ظروف هم که اسباب بازیهای فرنیاست

هفت سین ماشین

این هم تقویمی که برای خودمان درست کردم در 5صفحه

تقویم فرنیا صفحه اول

بهار

تابستان

پاییز

زمستان

روز سه شنبه از تهران ساعت 7:30صبح راه افتادیم به سمت اهواز

فرنیا تازه از خواب بیدار شده

میخواستیم توی راه صبحانه بخوریم اما اینقدر سرد بود که رفتیم رستوران و بابایی و فرنیا عاشق نیمرو کلی خوشحال شدن

فرنیا اینقدر سردش بود که کلاهش را در نمیاورد و من هم که فکر میکردم به طرف گرمسیر میریم و هوا دیگه سرد نمیشه براش لباس گرم نیاورده بودم

صبحانه اول

سرظهر رسیدیم درود و فرنیا تا پارک نرفت سراغی از نهار نگرفت خیلی وسایل بازی ناامنی بودن من مجبور شدم با فرنیا از سرسره برم بالا

درود

کمی هم تاب بازی به یاد بچگیهانیشخند

درود

نزدیکیهای خرم اباد این نمایشگاه جنگ بود که فرنیا وبابایی رفتن

خرم اباد

فرنیا اینقدر سربازها را دوست داره نمیدونم چراسوال

فرنیا و سربازها

قبل از اینکه برسیم اهواز بابایی دیگه خسته شد و راهمون را به شوشتر خانه دایی کج کردیم و شب پیش انها بودیم صبح مرتب و منظم و تمیز رفتیم سمت اهواز خانه مامان بزرگ

فرنیا مرتب و سرحال

از شوشتر به اهواز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلا
21 فروردین 92 13:32
نوش جونتون چه باادب و آروم رو صندلیش نشسته
مامان پریسا
24 فروردین 92 15:29
خیلی خوشکل شدن فرشته جون.
راستی ابعاد صفحه ی شما چنده؟


سوالهای تخصصی میپرسیدها؟خوب انوقت یعنی چی؟!!!!عکسها تو صفحه بزرگن؟