فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

چندتا مطلب كوچولو

1391/7/16 11:25
نویسنده : مامانی
522 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم بخاطر اينكه شير را گذاشته كنا ر شبها با قصه ميخوابه اگه گفتيد واسه اينكه قصه ها تكراري نباشه و فرنيا هم خوشش بياد چه قصه اي ميگم؟

خوب معلومه قصه فرنيا گلي، تمام انچه در طي روز واسه فرنيا اتفاق افتاده را براش تعريف ميكنم و گاهي هم فرنيا توي قصه گفتن كمك ميكنه قلب خوب اخه مامان كه نميدونه فرنيا توي مهد چه كارهايي انجام داده اما خود فرنيا ميدونهچشمک و خيلي خوب وقتي به اخرهاي قصه ميرسيم فرنيا به خواب ميره

ديشب كه داشتم واسش قصه را تعريف ميكردم خوابم برد يكدفعه ديدم دخترم داره انگشت ميكنه توي چشمم و ميگه ننيا دولي(فرنيا گلي) يعني مامان قصه را ادامه بده

من هميشه فرنيا را با كالسكه ميبرم مهد و برميگردونم صبحها كه خوابه و خيلي راحت توي كالسكه ميخوابه تا مهد اما برگشتن ديگه حاضر نيست توي كالسكه بشينه تا مربي مياره فرنيا را تحويل ميده فرنيا ميگه كش بده پياده(كفش بده پياده بريم)

از مهد برميگشتيم دو سه تا اقا جلوي اژانس تاكسي نشسته بودند و به فرنيا سلام كردند با فرنيا حرف زدن اما فرنيا فقط نگاهشون كرد چند قدم كه رفتيم گفتم دخترم چرا اقا سلام كرد جواب ندادي يكدفعه ديدم فرنيا بدو بدو برگشت پيش ان اقايون و گفت للام للام و براشون با دست بوس فرستاد و دوباره امد پيش من و گفت بوس كردم

 انها از كار فرنيا خوششون امد ولي نفهميدن چي ميگه  گفتم دخترم يادش رفته بود سلام كنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی نـــــــورا!
16 مهر 91 19:14
ای جانم ... چقدر بانمکِ و با ادبِ این خانوم خشکله
مامان آیلا
17 مهر 91 10:53
به به خانم گلی شده شهرزاد قصه گو . ای با با چرا این بچه ها با سوار شدن به کالسکه مشگل دارن . آفرین به دخملی با ادب
فرنیا جونم روزت مبارک


والله چي بگم تازه نه تنها سوار كالسكه نميشه كه پياده بدو بدو ميره و منتظر من هم نميمونه من بايد با كالسكه دنبال خانم بدوم
مامان آرینا موفرفری
17 مهر 91 16:24
سلام مامانی بالاخره فرنیا جونو از شیر گرفتی تبریک میگم. چه جالب منم هر شب قصه آرینا رو براش میگم تا بخوابه.
مامان مارال فرفری
18 مهر 91 1:18
عزیزم چه نمکی هستی. خدای من واقعا شیرینه مثل عسل
راستی روز کودک هم مبارک خاله


ممنون خاله جون
عاشق باران
18 مهر 91 20:26
روز کودک مبارک فرنیا جون
مگه فرنیا مهدکودک هم میره؟
راحت قبول کرد؟


بله فرنیااز 6ماهگی یعنی وقتی من مرخصیم تمام شد و برگشتم سرکار میره مهد و خیلی مهد را هم دوست داره هیچوقت برای رفتن مهد گریه نمیکنه