فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولو

امروز صبح

1391/5/4 12:54
نویسنده : مامانی
474 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقتي ميخواستم ببرمت مهد بيدار شدي و مامان با دردسر اماده شد(اخه همش اول صبحي ميخواستي بازي كني و مامان تنهات نگذاره) و وقتي داشتم در را قفل ميكردم صداي گريه ني ني همسايه ميامد ديدم شما رو دستت ميزني و ميگي واي واي واي و سرتو تكان ميدي مامان فدات بشه با اين اداهاي جديدي كه ياد گرفتي

بعد هم خواستي وسايل دكتري اسباب بازي را ببري مهد هركار هم كردم نشد كفش پات كنم فقط دمپايي پوشيدي توي مهد خيلي راحت رفتي پيش مربي و ميخواستي از پله ها خودت بري بالا بعد ماماني يك اشتباه كرد وگفت فرنيا باي باي نتيجه اينكه پشيمون شدي و ميخواستي پيش مامان باشي خدا را شكر ان اسباب بازيها باهات بود سرنگ بازي را دادم دستت و گفتم برو صبا را امپول بزن دوباره بدو بدو دستت ماماني را ول كردي و رفتي سراغ پله ها من هم زود تا حواست نبود از مهد زدم بيرون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله ی نـــــــورا!
4 مرداد 91 14:54
چه دختــــر خوبی دآرین و چقدر بآنمکه
مامان ریحانه جون
4 مرداد 91 23:44
سلام من لینکتون کردم دوست خوبم



سلام خوشحال شدم
مامان مارال فرفری
5 مرداد 91 1:16
اخی عزیز خاله . راست میگی به خدا یه موقع این بچه ها یه کارای میکنن ادم میگه بخورتشون
آتـــریــســا جــون
7 مرداد 91 0:26
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$ آپــــــــــــــــــــم
مامان ریحانه جون
7 مرداد 91 12:58
سلام آپم دوست داشتی بیا


حتما ميام ببينم گل دختري را
سارا(مامان سوگل)
7 مرداد 91 14:39
مامان شینا
7 مرداد 91 15:09
مامان شینا
7 مرداد 91 15:12
مامان آیلا
8 مرداد 91 11:39
الهی خوب مامانیبا اینکه دخمل بزرگی شدم ولی شما رو خیلی خیلی زیاد دوست دارم و بعضی وقتها دل می خواد دستتون تو دستای کوچولوم باشه



آقا یاسر مامان بابا
8 مرداد 91 12:04
سلام خوش به حالتون نی نیتون دخمله نازه خداحفظش کنه
عادله
10 مرداد 91 2:38
سلام عزيزم.راستيتش من خيلي ازين كارتون كه يادداشت ميكنين خوشم اومده و ميخوام بدونم چه طوري وقت مكنين اين همه مطلب بنويسين؟؟؟من مجردم ولي نه وقت دارم و نه بلدم كه چه طوري اين وبلاگو راه بندازم.اگه راهنمايي كنين ممنونم


سلام عادله جان اول از همه اگه يك انگيزه داشته باشي وقت هم ميكني تايپ كني من اينجا را به عشق دخترم مينويسم و دوست دارم يادگاري براش بگذارم گاهي هم وقت نميكنم بيام و مثل الان منتظر 5شنبه جمعه ميشم تا بتونم بيام واسش بنويسم
اما درست كردن وبلاگ راحته اول توي كي وبلاگ مثل پرشين بلاگ يا بلاگفا و ...عضو ميشي با نام كاربري و رمز عبور خودتوارد صفحه خودت كه بشي راحت ميتوني بنويسي اينجا وبلاگ بچه هاست وگرنه اينجا هم ميتونستيد براي خودتان وبلاگ بسازيد