فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولو

دخترم ورود به 21ماه زندگي مبارك

1391/4/25 9:43
نویسنده : مامانی
492 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم 20ماهت تمام شد و اين يعني 20ماهه زندگي من رنگ ديگه اي گرفته خيلي شلوغ و پرسروصدا شده و پر از آرزوهاي خوب واسه شيريني زندگيم

هرجا ميرم هرچيزي ميبينم فقط ياد گلم ميافتم همه چيز واسم زيباست چون رنگ و بويي از تو داره گربه خيلي ناز و ملوسه چون تو پيشي دوست داري هر روز صبح كه ميبرمت مهد توي راه خيلي پيشي و توتو ميبينم و همش غصه ميخورم كه ساعت 4كه از سركار برميگردم بخاطر گرمي هوا اثري ازشون نيست و خانم گل من مدام سراغ انها را از من ميگيره اوائل به پيشي ميگفتي مئو اما حالا ديگه پيشي ميگي گاهي هم  ميگي گبه

اينقدر قشنگ حرف ميزني كه اگه بخوام كلمات جديدت را اينجا بنويسم بايد يك فرهنگ لغت جديد اينجا بگذارم و وقتي ميخوام كلماتي را كه به زبان مياري تكرار كنم يا بنويسم ميبينم زيبايي صداي خودت را نداره اصلا وقتي ان كلمه را مامان ميگه هيچ شباهتي به كلماتي كه خودت گفتي نداره

وقتي عروسكات را برميداري و ميگذاري روي صورتت و صداي بوس درمياري و ميگي ينيا بوس يعني انها دارن خانم طلا را بوس ميكنند بعد تو بوسشون ميكني و ميگي نايي نايي(نازي نازي) خيلي جلوي خودم را ميگيرم بغلت نكنم و بازيت را بهم نزنم عزيزم عاشقتم ميدونم همه بچه ها واسه مامانشون همينقدر شيرين هستند و اين حرفها واسه بقيه تكرار همان صحنه هايي است كه توي خانه هاي خودشان ميبينند اما اينجا مينويسم تا يادگاري براي خودت باشه وقتي بزرگ شدي  به اين شيرين كاريهات بخندي و بزرگتر كه شدي و مامان شدي ببيني چقدر بچيگهات شبيه فرزندت است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)