فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولو

جمعه گردي 5/4/91

1391/3/10 10:46
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

اول يك كمي تاب بازي

خودم بلدم از پله سرسره برم بالا

ببين من كجام

سرسره بازي چه خوبه

سرسره بازي2

سرسره بازي 3

از اين طنابها هم بلدم برم بالا

ولم كن مامان خودم ميتونم

از اين طنابها ميرفت بالا و من بيچاره داشتم از ترس ميمردم نيافته تازه خانم رفته بالا ميخواد از ميله اخري هم بره بالا و از انور بياد پايين كلي جيغ زده من اوردمش پايين

برم از انور طنابها بيام پايين

شب هم رفتيم شهروند بوستان كلي منتظر مونديم تا از اين چرخ دستيها يكي پيدا كنيم تا خانم خانما سوار بشن

اين هم شب توي فروشگاه شهروند بوستان

اخه بچه اين چه وضع نشستن توي ماشين است؟!

شهروند بوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
10 خرداد 91 13:16
سلام مامانی.
هزار ماشالله چقد فعالی چند تا پست گذاشتی
قربون دخمل گلم برم عکس پنجمی چه چشمای معصومی بوسش کن محکم از طرفم
تولد وبلاگ شما هم مبارک.
پس حسابی به هم تفاهم داریم


خدا نكنه خاله جون از طرف من هم پريسا را بوس كنيد
اين همه پست هم دليلش تنبلي منه اخه چند وقت يكبار عكس ميگذارم جبران روزهايي را كه چيزي ننوشتم ميكنم
مامان پریسا
10 خرداد 91 13:19
راستی یادم رفت بگم ما که همین الان هم با هم دوست هستیم . مهم اینه که دلامون به هم نزدیکه. راه مهم نیست.

ما اهواز هستیم ولی همین کفشها رو هم به سختی پیدا کردم.
باورت نمیشه کل بازار رو گشتم تا همین یه جفت رو پیدا کردم. قابل هم نداره اگر دوست دارید برای فرنیا جون میگیرم و میفرستم بچم دلش میخواد[
hr]
واي چه جالب من و شما همشهري هستيم البته بعد از ازدواج ساكن تهران شدم
معلومه كه دوستيم منظورم اين بود كه دخترامون بتونن همبازي بشن
خصوصي داريد

ریحانه جون
10 خرداد 91 13:52
سلام نی نی تون چه نازه مرسی که به وبلاگ (ریحانه جونـــــــ)سر زدین بازم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان پریسا
10 خرداد 91 14:40
کامنت اولی من اینجا نیست . یعنی نرسیده؟؟؟؟ مامانی خصوصی داری
مامان شهاب
12 خرداد 91 5:37
خدای من چه دختر مااااااااااااااااهی عروسک
مامان آیلا
16 خرداد 91 10:50
ما شا اله به قهرمان تور نوردی .
مامان پریسا
16 خرداد 91 10:59
سلام مامانی گل. و دوست عزیزم.
راستی اون ادرس به درد خورد؟

گلم من هم منظورم همین بود که به دستت رسیده یا نه. همین اولی منظورم بود.
بعد همون روز که برگشتم دیدم هستش. من زیادی عجله کردم


ممنون فعلا كه ادرس را دادم تا ببينم كي براي خريد اقدام ميكنند و كي بدستم ميرسه

بنفشه
18 اردیبهشت 93 16:00
وای اونجا پارک لاله هست درسته؟ عکسارو دیدم با خودم گفتم اینجا چقدر آشناست!
مامانی
پاسخ
بله پارك لاله است مال خيلي قبل است جديدا اينقدر پارك توي منطقه درست شده كه ديگه نياز نيست اين همه راه بريم پارك لاله