فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولو

شيطنتهاي فرنيا

1391/3/10 10:22
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

در حال كمك به ماماني رفته

 لباس كثيفاش را اورده ريخته ماشين لباسشويي كه و ميخواست كمك ماماني كنه!!!! (من لباسهاي فرنيا را با ميني واشر ميشورم و فقط براي لباسهاي خودمان و پرده و ... از ماشين لباسشويي استفاده ميكنم)

لباسها را ميريزم توي ماشين

اين چيه داخل لباسهاي من؟!

حالا برم پودر بيارم

يك روز ديديم فرنيا رفت اتاقش و خيلي اروم و صداش نمياد ديديم بلللله

تمامي لباسها را از كمد بيرون ريخته بود

اين هم كمد خالي

بعد كه ديد ما داريم نگاهش ميكنيم دوباره همه را برگردوند سرجاش دخترم خرابكاري كه نميكرد داشت كشو لباسهاشو مرتب ميكردچشمک

دارم ميذارمشون سرجاش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fatemehh
10 خرداد 91 17:38
چه بامزه شده باید خورداین وروجک شیرینو ببخشید من در قسمت نسخه پشتیبانی از وبلاگم مشکلی دارم و همه مطالبم ذخیره نمیشه شما میتونید همه مطالبتونو ذخیره کنید؟؟ میتونید راهنماییم کنید
مامان آیلا
16 خرداد 91 10:49
آفرين به دخملی زبر و زرنگ . مامانی ما هر روز اون هم چند بار داستان خالی کردن کمد لباسو رو با آیلا داریم پس خودتونو خیلی اذیت نکنید مهم اینکه نی نی ها سالمند


بله سالم بودنشون مهمه اما فرنيا اولين بار بود كه سراغ كمد لباسهاش ميرفت هميشه با اسباب بازيهاش اين مشكل را داريم كه بيخيال شديم با صحبتهاي شما بايد براي لباساش هم بي خيال بشيم