فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولو

تولد يكسالگي وبلاگ فرشته كوچولو

1391/3/3 10:19
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

و اما امروز مصادف با يكسالگي وبلاگ دخترم است اميدوارم 20سالگي وبلاگت را هم ببينم اميدوارم حالت خوب باشه بتونيم امشب يك كيك و جشن كوچولو داشته باشيم مامان وقت نداره خودش كيك درست كنه اما يك كيك كوچولو ميخريم تا بابايي را سورپرايز كنيم و عكسهاشو برات ميگذارم

مامان خيلي دوست داشت از اولين روز بدنيا امدنت ميتونست همه چيز را ثبت كنه اما ان موقع هنوز با ني ني وبلاگ اشنا نشده بود و بعد كه خرداد ماه برگشتم سركار (بعد از شش ماه مرخصي) اينجا را پيدا كردم و از انروز شروع كردم به نوشتن

ميدوني الان كه به عكسها ان روزها نگاه ميكنم خيلي دلم واسه ان ني ني كوچولو تنگ ميشه اما از اينكه ميبينم هر روز بزرگتر ميشي و كارهاي جديد انجام ميدي و مامان و بابا را با كارهات ذوق زده ميكني خيلي بيشتر دوست دارم بزرگ شدنت راببينم

يعني واقعيت اينه كه خودم هم نميدونم دوست دارم  زود بزرگ بشي يا دوران كودكي طولاني داشته باشي؟ !!!

به نظر شما كدوم بهتره؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ilijoon
3 خرداد 91 14:24
تولد يكسالگي وبتون مبارك ان شاالله جشن هاي 20 و30 و40و.........سالگي وبتون
ilijoon
3 خرداد 91 14:27
به نظر من هر سني يه زيايي هايي داره ويه سختيهايي ولي هر چي سن كوچيك تر باشه بچه حركات بامزه تري داره ولي مراقبت بيشتري نياز داره وهر چي بزرگتر ميشه سختي نگهداري ومراقبت زياد نيست درسته مسوليت بچه تو هر سني زياده ولي بچه بزرگتر كمي كمك حال خانواده هست دوستون دارم
مامان پریسا
3 خرداد 91 19:40
مبارک باشه.
خب هر دوره ایی زیبایی خاص خودش رو داره
گذشته. حال . آینده. همه در کنار فرشته کوچولوهامون زیبا هستن.


با شما كاملا موافقم
جمال
5 خرداد 91 13:04
مادر جون طلا خانم....
برات سلامتی آرزو میکنم که همیشه مراقب فرشته کوچولوت باشی و برای طلا خانومت هم آرزوی قدر شناسی مادر مهربونی چون تورو دارم<

مامان گیلاس
6 خرداد 91 13:55
سلام تولد یکسالگی وبلاگتون مبارک فرنیا جون چطوره؟واکسنش اذیت نکرد ؟
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 15:37
تولد یک سالگی وب فرشته کوچولوت مبارک. من که عکس های روزهای قبل آرینا رو نگاه می کنم دلم برای گذشته تنگ می شه حتی برای یک روز قبل. خصوصی عزیزم.
ilijoon
7 خرداد 91 18:20
مامان ايلا
9 خرداد 91 11:42
ان شا اله . واقعا من هم وقتی به عکسهای اوایل تولد نگاه می کنیم دلم یک جوری می شه حتی به زمان قبل از به دنیا اومدن فکر میکنم . اما وقتی بزرگ شدن و سلامتیشو می بینم خدا رو شکر می کنم لحظه لحظه شیرینه هر چند با سختی هایی همراهه آی پی : 46.164.124.9 ]

ببخشيد اشتباها كامنتي كه گذاشته بوديد پاك شد با دكمه back‌تونستم كپي نظرتون را اينجوري برگردونم ممنون كه به ما سرزديد