فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولو

واكسن 18ماهگي

1391/3/2 8:51
نویسنده : مامانی
482 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم فردا ميخوام ببرمت واكسن 18ماهگيت را بزنم اميدوارم خيلي اذيت نشي بعد از واكسن ميبرمت مهد و به مهد هم گفتم اگه تب كردي زود خبرم كنند در عوض 5شنبه و جمعه پيشت هستم و ميدونم زود همه چيز تمام ميشه و مشكل خاصي واست پيش نمياد 

واكسنهاي قبليت هم مشكلي نداشتي فقط اولين واكسنت را كه زدم پات خيلي درد ميكرد و تا پاهت را تكان ميدادي گريه ات بلند ميشد كه اين وضعيت همش يك روز ادامه داشت و حالا هم ميدونم اين واكسن را با اينكه همه ميگن خيلي سخته گل ماان به راحتي از پسش برمياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
2 خرداد 91 15:03
ان شاالله كه اصلا درد نداشته باشي و تب نكني ما هم ميدونيم گل دخملي به راحتي از پسش بر مياد
مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 1:46
18 ماهگیت مبارک.
مامانی حال فرنیا جون خوبه واکسنشو زدی ؟؟؟
عزیزم مراقب فرنیا جونم باش این واکسن نسبت به بقیه واکسنا سنگین تره من که برای ارینا از شیاف استامینوفن استفاده کردم یعنی فقط این جواب می داد.
حتما از شب تا صبح حواست به گل دختری باشه نیمه شب حتما داروشو استفاده کن .انشااله این مرحله هم به سلامتی پشت سر می ذاری گلم.


ممنون كه به فكر فرنيا هستيد فعلا واكسنشو زدم اميدوارم مشكل خاصي پيش نياد
مامان گیلاس
3 خرداد 91 9:31
سلام
خاله جون اونقدرم که فکرشو میکنی سخت نیست.ابوالفضل که اصلا اذیت نشد.
انشالله فرنیا جون هم به راحتی این مرحله رو میگذرونه



ممنون امروز واكسنشو زده اميدوارم مثل ابوالفضل جان قوي باشه