فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولو

اخرین عکسهای سال 1390

1391/1/7 12:47
نویسنده : مامانی
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

فرنیا و تاب بازی

تاب هدیه مامان بزرگ است خیلی تاب بازی خوبهتشویق

تاب هدیه مادر برزگفرنیا و ماهی قرمز

این ماهی قرمز را اینقدر گفتم ماهی ماهی تا بلاخره مامان مجبورشدواسم بخره اوووووووووو دو هفته قبل ازعید بود که واسم خرید

در حال تلویزیون نگاه کردن

دارم تلویزیون نگاه میکنم و اینقدر غرق تلویزیون هستم که حواسم نیست پام هنوز توی دستم است

تلویزیون و بازی با پا

این هم از یک جهت دیگه مامان ازم عکس گرفته

این مبله یا...؟

اگه گفتید روی چی نشستم و تلویزیون میبینم؟؟؟

 

این بابایی است که مبل فرنیا شده!!!!!

این باباییه خیلی مبل راحتیه!!!!!

 

این هم اخرین عکس سال 90 شب ساعت 11 بود که مامان سفره هفت سین را اماده کرد برای صبح اما من اصلا دوست نداشتم انموقع شب عکس بگیرمخمیازهاخرین عکس سال 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
15 دی 92 10:29
سلام عزیزم تابت مبارک باشه دست مامان بزرگ درد نکنه میشه بگید این تابو از کجا خریدید مدلش چیه اسمش چیه دخملت آیا راضیه میخوام برای پسرم بخرم بوس و منتظر