فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

اولین عکسهای سال 91

1391/1/7 13:00
نویسنده : مامانی
2,212 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه سال تحویل

موقع سال تحویل سر سفره هفت سین با بابایی

بقیه عکسها توی ادامه مطلب

توی حیاط منتظر بودیم دایی بیاد من هم داشتم بازی میکردم اخه دایی رفته بود زندایی رابرای اولین بار بیاره خانه مامان بزرگ

2فروردین منتظر دایی توی حیاط خانه مادر بزرگ

این هم عکس من و دایی خودم بهش گفتم دم در بشینه بعد هم منتظر ماندم تا مامان از ما دوتایی عکس بگیره

فرنیا و دایی

این هم با خاله مامان این خاله خونشون اصفهان است این قد با پسرهاش بازی کردم البته پسرخاله ها خیلی بزرگن من را بردن بیرون اینقده خوب بود

فرنیا و خاله مامانی

من هم بلدم عیدی بدم این هم عکسی که واسه مامان بزرگ عیدی بردمفرشته

عکس اتلیه که واسه مامان بزرگ هدیه بردم

این اولین تفریح ما در سال جدید بود با خاله ها و دایی رفتیم شوشتر

5فروردین با خاله ها و دایی رفتیم شوشتر

فرنیا و بابایی در شوشتر

مامان بیا بغلم کن اینقدر عکس نگیر بسه دیگه

فرنیا در حال تقاضای بغل شدن

اه نمیگذارن بازی کنم همش ازم عکس میگیرن

در حال بازی در سفر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)