فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

اولين دندان هاي سفيد و اولين كلمه

1390/3/8 9:43
نویسنده : مامانی
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

حالا كه عكس دندانت را همه ديدن از زماني كه سرو كله اين مرواريدهاي سفيد پيدا شد بايد بگم 16 ارديبهشت مامان بزرگ و بابا بزرگ امدند خانه ما تا با هم بريم مشهد  فرداي ان روز كه شنبه بود بابايي هم رفته بود تا عزيز را بياره من و  مامان بزرگ داشتيم با تو بازي ميكرديم تو همش ميخواستي دست  منو ببري داخل دهنت بعد مامان بزرگ گفت  نكنه دندانش در امده و وقتي نگاه كرديم ديديم بله نوك  دندانهات زده بيرون  اخه يكدفعه 2تا دندان با هم دراوردي حالا هم كه كاملا پيدا هستند و تو گاهي مامان را گاز مي گيري و بعد هم مي خندي

اين مشهد رفتن را من خيلي دوست داشتم آخه هم مامان بزرگ و بابا بزرگ با ما بودن هم دختر گلم دو قدم براي بزرگ شدن برداشت اولين همين دندانها بود

و دومين قدم: توي قطار شب كه همه مي خوستند بخوابند خوشگل خانم مامان شروع كرد به سروصدا كردن و حرف زدن و اولين كلمه د د را به زبان اورد و اينقد ر داد زدي دد دد كه همه بيدار شدند و برات خنديدند و باهات حرف زدند

عزيز دلم من هر روز منتظر بزرگ شدنت هستم حرف بزني راه بري ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)