فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

فرشته کوچولو

اتفاقات جديد و خوش

1390/11/23 11:27
نویسنده : مامانی
1,772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز امدم ديگه خانه كاملا مرتب شده و مراسم خواستگاري و عقد دايي هم تمام شده حالا ديگه همه چيز به روال عادي برگشته و مامان وقت كرده عكسهات را از روزي كه امديم خانه تا عقد دايي واست بگذاره

اول تميز كردن خانه جديد بعد شيطنتهاي جديد توي خانه جديد

تميز كردن خانه

دستت درد نكنه گل مامان

شيطنتهاي فرنيا گلياخ جون رفتم بالاي ميزببينم بالاي مبل هم ميتونم برم

توي محضر هستيم كنار حلقه عروس ايستادم دارم نان پنير ميخورم همش ميخوام به همه چيز دست بزنم مامان نميگذاره!!!!

فرنيا كنار انگشتر عقد دايي

نانم ديگه پنير نداره اما مامان اصلا حواسش به من نيست حوصله من داره سر ميره اجازه نميدن شيطوني كنم

فرينا منتظر جاري شدن خطبه عقد دايي

جمعه مهمان داشتيم اينقده خوب بود ياسمين امده بود پيشمون با زندايي

 تازه زن عموي ياسمين واسه من هم اين لباسي كه تنمه را هديه اوردن دستشون درد نكنه خيلي خوشگله

در مهماني فرداي عقد

بازي با ياسمين زهراوقتي فرنيا گل ميشه وصندليش را ميده ياسمين و خودش توي سبدش ميشينهچه بازي خوبيه

اين عكس مال شب يلداس توي بغل هديه جون هستم مامانم ميگه ان شب من يك هندوانه بودم بخاطر لباسهام تازه واسه اولين بار هندوانه هم خوردم

عكس شب يلدا توي بغل هديه جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آيلا
24 بهمن 90 9:44
چه دخملی داری به مامانی کمک می کنی آفرین به مبارکی ان شا اله عروسی فرنیا گلی


ممنون ايشالله عروسي دختر گل شما را ببينيم


سارا(مامان سوگل)
25 بهمن 90 13:34
سلام.عزیزم.خونه جدید مبارک.عقد دایی مبارک.دست دختر ناز درد نکنه که به مامانش کمک می کنه.


ممنون خاله جون
مامان گیلاس
25 بهمن 90 23:47
سلام
کاش این وروجکا وقتی بزرگ شدن هم کمک کنن آخه ابوالفضلم همیشه خونه رو یا جارو میکشه یا دستمال.
عقد دایی هم مبارکه.



ممنون حالا خيلي كاري نباشن مهم نيست بعدهاوسايل خودشان را بريز بپاش نكنند
مامان آرینا موفرفری
26 بهمن 90 0:51
فرینا جان یه کدبانو حسابی شده.می بوسمت عزیزم.
خاله محمدماني
6 اسفند 90 13:52
جووووووون چه دختر نازو زحمت كشي . افرين كه به مامان كمك مي كني . خدا براتون نگهش داره انشاا..