فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا گلي مريض شده

1390/10/11 8:46
نویسنده : مامانی
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روزي نبودم اخه عسلم مريض شده بود و من توي خانه با دخترم موندم و مدتي مرخصي گرفتم امروز هم كه امدم بابايي پيش گلم مونده البته خيلي حالش بهتر شده اما تا بهبود كامل سعي ميكنيم نفرستيمش مهد

حالا چند كلمه با دختر گلم

روزهاي قبل خيلي سخت بود شبها تا صبح تب بالايي داشت كه پايين هم نمي امد و مامان تا صبح بالاي سرت بيدار بود كلي مامان و بابا را نگران كرده بودي عزيزم بدون مامان تحمل مريض شدنت را داره يعني هيچ ماماني تحمل مريض مريض شدن گلش را نداره  

يك روز از بس گرسنه ات بود منو بردي اشپزخانه و دست  دراز كردي سمت غذاهاي روي اجاق گاز وقتي بهت دادم با اشتهاي تمام خوردي اما هنوز 5دقيقه نگذشته بود كه همه رو بالا اوردي بعدش هم ديگه غذا نميخوردي ميترسيدي بالا بياري انقدر بيحال شده بودي كه مامان گريه اش گرفته بود واست

از ديروز حالت بهتره و ديگه راحت غذا ميخوري خدا را شكر اميدوارم امروز كه با بابا تنها خونه هستيد بابا را اذيت نكني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگار من
11 دی 90 9:56
سلام خدا رو شكر مي كنم كه كوچولوي شما هم حالش بهتر شده اميدوارم هميشه خوب و سالم باشه
عسل خانم
11 دی 90 22:45
سلام خاله جون عکس خودم و خواهرام و ما مانم را توی وبلاگم گذاشتم لطفا به من سر بزنید
مامان آرینا
13 دی 90 0:22
سلام عزیزم خدا رو شکر که حالت خوب شده . همیشه سالم وتندرست باشی.
مامان خورشيد
13 دی 90 8:22
الهي هيچ وقت گلتون مريض نشه. الهي خدا به ما مامانا هم صبر و آرامش بده تا از اين عزيزا موقع مريضي خوب پرستاري كنيم.
نرجس کوکب
16 دی 90 22:13
سلام من مادر موفقی هستم و پیشنهاد می کنم یک سری به دو مطلبی که در این مورد در وبلاگم است سر بزنید فکر کنم کمکتون می کنه در پناه حق