فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

پدر تنها كسيه كه باعث ميشه بدون شك باور كنم كه فرشته ها هم ميتونن مرد باشن ...

1394/5/18 14:34
نویسنده : مامانی
837 بازدید
اشتراک گذاری

رسم عجيبيه روزگار . ياد مي گيريم كه به يه چيري هاي دل ببنديم دوستشان داشته باشيم ولي درست در لحظه اي كه تمام اميدهايمان به اوست ، تنهايمان مي گذارد و ميروند بدون هيچ حرفي و صحبتي.

يازده ساله بودم كه پدر رفت خارطم است انقدر گريه كردم كه يك ماه تمام مريض شدم. كم كم به نبود پدر عادت كردم . ولي در تمام لحظات خوش زندگي مثل ازدواج و بخصوص تولد دخترم فرنيا هميشه حسرت خوردم و نبودن پدر را احساس كردم

سال ها گذشت پدر زني خوب و نجيب كه مي شد از لحظه لحظه در كنارش بودنش خيلي چپزهاي خوب را ياد گرفت را پيدا كردم كه ان هم ناگهان رفت.

بازم هم عزيزي را از دست دادم و بعد از ده سال با وي بودن الان هم بايد با عذاب وجدان نديدن وي در اخرين سفر خانمم به اهواز زندگي كنم

يادم است كه دو ماه قبل خانمم تنهايي به ديدن پدرش رفت و من شايد تنبلي كردم وقتي با پدر خانمم تلفني صحبت كردم گفت تا دم در حياط امده بود كه از من هم استقبال كند ولي من نبودم . گفتم حاج اقا انشا... در سفري بعدي حتما ميايم گفت ديگر شايد وقتي نباشد...........

لطفا بياييد خوب زندگي كنيم 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامانی آرتینا جان***
18 مرداد 94 17:11
گاهی وقتها خیلی زود دیر میشود...تسلیت عرض میکنم ان شالله غم آخرتون باشه.
آبجی نگار
19 مرداد 94 13:44
تسلیت میگم...امیدوارم دیگه ازاینجورخبرانباشه توی این وبلاگ
مامانی آرتینا جان***
25 مرداد 94 2:42
ای زیباترین لبخند خدا روزت مبارک.
سپيده مامان درسا
27 مرداد 94 0:16
تسليت ميگم خدا صبرتون بده...
مامان فتانه
28 مرداد 94 20:29
تسلیت میگم..خیلی سخته.غم اخرتون باشه
مامان فرشته های آسمانی
4 شهریور 94 7:56
تسلیت میگم خیلی غم انگیزبود
زهره مامانی فاطمه
23 شهریور 94 13:58
خدارحمتشون کنه من اصلا خبر دار نشدم خداانشااله به مامان فرنیا جون صبر بده