فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

اصفهان تا تهران

1394/1/24 9:52
نویسنده : مامانی
896 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اين هم اصفهان پارك نزديك خانه خاله

1

2

نطنز جلوي يك مسجد قديمي

1

من توي ماشين يك كتاب  داستان براي فرنيا برداشته بودم يك قصه توش بود از وفاداري يك باز شكاري به صاحبش كه يك شاه بود و بعد شاه يك آرامگاه بالاي بلندترين كوه منطقه براش ساخته بود و بعد اين قلعه را توي نطنز بالاي اين كوه ديديم و به فرنيا نشان داديم وبه قصه ربطش داديم

1

1

و ادامه راه براي نهار به كاشان رسيديم

كاشان

كاشان

و بلاخره به تهران رسيديم و فرداش يعني 14فروردين يك سري زديم به مجتمع كوروش و يك خانه بازي قشنگ

قسمتهاي مختلفي داشت كه من فقط از شن بازي عكس گرفتم

1

2

4

پسندها (1)

نظرات (7)

خاله های آریسا
24 فروردین 94 11:54
همیشه به مسافرت و گردش عزیزم آخی وقتی عکسی رو که پاهاشون رو انداختن تو آب دیدم یاد بچگی های خودم افتادم
مامانی
پاسخ
من هم چون شلوغ بود نرفتم وگرنه به بهانه همراهي با دخترم كه مثلا نيافته پايي به اب ميزدم
سپیده مامان درسا
24 فروردین 94 13:12
چه پارک قشنگی چه قلعه ی باحالی چه حالی میکنه گل دختر پاهاش و گذاشته تو آب چه شن بازی جذابی
مامان فرشته های آسمانی
25 فروردین 94 18:13
سلام چه پارک قشنگی بچه ها عاشق خاک بازی هستن معلومه به فرنیا جون خوش گذشته همیشه به مسافرت وتفریح راستی پست جدید گذاشتم رمزرو اگر گم کردین خصوصی براتون میزارم
مامانی
پاسخ
بله و خيلي خوبه كه شنها تميز بود و كلي دمپايي هم بود كه بچه ها بپوشن و كفشهاشون كثيف نشه ممنون از رمز امديم پيشتون ببخشيد تاخير داشتيم
زهره مامانی فاطمه
26 فروردین 94 10:04
به به پس اصفهان هم رفتید کاشان هم رفتید بسلامتی چه جالب که خانه بازی شن بازی داشته
مامانی
پاسخ
بله الان چهارساله كه هفته دوم عيد را ايرانگردي ميكنيم اين خانه بازي خيلي خوبه من خوشم امد انشالله يك دفعه بياييد تهران بريم انجا خيلي به ما نزديكه
parisa
26 فروردین 94 12:40
همیشه به گردش عزیزم. معلومه به فرنیا جووووون کلی خوش گذشته هااا
مامانی
پاسخ
بلللللللللللللله اما ما را هم توي ماشين كلافه كرده بود از بس بازي ميخواست
مامان آرتین
26 فروردین 94 13:51
آخ جوون پارک آب آبی خیلی دوست دارم تابستون آرتین رو ببرم اصفهان فقط برای آب بازی
مامانی
پاسخ
خوب بياييد تهران نزديك ما دوتا پارك اين مدلي هست و هردو قشنگ هم هستند خوشحال ميشيم با هم بريم پارك
فاطمه
31 فروردین 94 15:48
سلام خوبيد.خوش به حالتون كه توي اصفهان خاله داريد و مي ريد خونشون من عاشق اصفهان و شيرازم. راستي قصه تون قشنگ بود.