فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي آتليه (نوروز94)

1393/12/26 9:09
نویسنده : مامانی
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم و همه دوستان

اين هم اخرين پست سال 93

نوروز مبارك

1

4053

7

2
3

5

6

8

4059

4075

4084

4125

4145

4163

بجاي عكس گرفتن با همكار عكاس بازي ميكرد و براي هم ديگه بادكنك پرت ميكردند

4168

4201

4209

4235

4238

يك خانواده شاد و خوشحال

پسندها (7)

نظرات (16)

خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:32
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه با اون عکس های خوشگلت عزیزمممممممممممم
مامانی
پاسخ
ممنون سال نو شما هم پيشاپيش مبارك
زهره مامانی فاطمه
26 اسفند 93 13:55
ای جانم ماشااله فرنیای خوشگل ومامانی عکس خانوادگیتون زیباست ایشااله که سالی پراز شادی وسلامتی پیش روتون باشه بووووووووس خصوصی
مامانی
پاسخ
ممنون چشمهاتون زيبا ميبينه انشالله شما همه سال بسيار پربركتي پيش رو داشته باشيد
parisa
26 اسفند 93 14:24
به به . عکساتون مثل همیشه زیباااااااااا هستن
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان فرشته
26 اسفند 93 23:49
بسیار زیبا
مامانی
پاسخ
ممنون از اينكه به ما سرميزنيد
مامان فرشته
26 اسفند 93 23:52
عکس های با شلوارک عالی هستن
مامانی
پاسخ
خودم هم اينها را خيلي دوست دارم
مامان فتانه
27 اسفند 93 23:12
ووااااااوووووو چه عکسای قشنگی...عالین...خیلی ناز شده
مامانی
پاسخ
ممننننننننننون
مامان فرشته های آسمانی
5 فروردین 94 7:20
چه عکسهای خوشکلی فرنیا خانم سال نو مبارک ایشالله همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مريم
6 فروردین 94 9:49
به به خانم خوشگله ايشالله خدا هميشه مواظب اين خانم ناز فرنيا و خانوادشان باشه
مامانی
پاسخ
ممنون ايكاش ادرسي از خودتون ميگذاشتيد
مامان آرتین
10 فروردین 94 15:51
خواهر گلم وفرنیای عزیز سال نو مبارک ایشالا سال خوبی رو خدا براتون رقم زده باشه از دور میبوسمتون
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم انشالله سال جديد براي شما و خانواده تون سالي پر از شادي و سلامتي باشه ماماني هركار ميكنم نميتونم بيام و وبلاگتون نظر بگذارم ميگه فقط ني ني وبلاگيها ميتونن نظر بگذارند حتي از قسمت پيوندهاي وبلاگ هم كه ميام باز نميشه
نگار
14 فروردین 94 20:11
سلام مامان خانوم فرنیاجون ،عیدتون مبارک.ماشا... به این دختر زبر و زرنگ داداشی من دقیقادوماه ونه روز از فرنیا بزرگتره به نظرتون اگه الان تازه واسش یه وبلاگ جدیددرست کنم خیلی دیرنیست؟اسم داداش نازم رامینه. این وبلاگی هم که آدرسش رو ذاشتم یک وبلاگ علمی ادبی درسیسست آخه من کلاس هفتم هستم وبایدبرای درس حرفه وبلاگ ذاشته باشیم. پویاباشیدومانا
مامانی
پاسخ
ببخشيد دير جواب ميدم عزيزم نه هيچوقت واسه وبلاگ ساخت دير نيست تازه خيلي خوبه كه شما به فكر داداشتون هستيد خوشبحال اين داداش كه يك همچين خواهر مهربان و خوبي داره
سپیده مامان درسا
15 فروردین 94 13:20
دلم تنگ شده براتون
مامانی
پاسخ
ما هم همينطور من اينقدر دلم ميخواد بيام مشهد و خيلي دلم ميخواد بشه باهاتون هماهنگ كنم از نزديك ببينمتون خيلي دوستتون داريم
مامان آیلا
17 فروردین 94 9:59
وای چه عکسهای خوشگلی اون عکسی که فرنیا دستش رو زیز چونه گذاشته عاشقش شدم وای کاش پیشم بودی حسابی می چلوندمت
مامانی
پاسخ
اينقدر سخت بود انتخاب از بين ان همه عكس عكاس بيچاره خودش را كشت تا فرنيا هردودستش را يك مدل زير چانه اش بگذاره اما فرنيا اصرار به اين مدلي داشت
حانیه
18 فروردین 94 23:09
سال نو مبارک عزیزم عکسات عالی شده بوووووووس
مامانی
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارك باشه
فاطمه
22 فروردین 94 12:29
خيلي قشنگ عكسهاتون .لباسهاي خوشگلش خيلي بهش مياد.
مامانی
پاسخ
ممنون
kosar
22 فروردین 94 15:26
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.
مامانی
پاسخ
ممنون كه پيشمون مياييداما وبتون رمز دار است و من نميتونم مطالبتون را بخوانم و يا حتي براتون نظر بگذارم
مامانی آرتینا جان***
22 فروردین 94 16:19
عزیزم خیلی ناز هستی و عکساتم ناز شدن انشاالله همیشه سایه مامان گلت و بابای مهربونت بالا سرت باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون