فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

تولد 4سالگي فرنيا

1393/7/16 10:54
نویسنده : مامانی
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

امسال قرار شد مجددا تولد فرنيا را هواز بگيرم و شادترين و قشنگترين تولد دخترم امسال بود دوستاني كه مثل خواهر كمكم كردند تا اين جشن برگزار بشه دوست خيلييييي عزيزم انوشه جان كه بيشترين زحمت را بهش دادم و همين جا بهش ميگم خواهر خوبم خيلي دوستت دارم و مثل يكي از اعضاي خانواده ام از نديدنت دلتنگ ميشم . امسال يكي از دوستانم توي جشن تولد فرنيا بود كه اگر نبود تولد اينقدر شاد و پرسروصدا نميشد ممنون كبري جان كه با وجود بيماري، دعوتم را قبول كردي

مامان گلم و خواهر خوبم (خاله بزرگه فرنيا) ميدونم چقدر خسته شديد و چقدر بخاطر من و دخترم به زحمت افتاديد اما بدونيد دوست دارم اگه امكانش باشه هرسال كنار شما يك تولد بگيرم و ميدونم كه به فرنيا هم خيلي خوش ميگذره

اول از همه كيك تولد كه نقاشي خود فرنيا بود كه اقاي قناد زحمت كشيد دقيقا مثل نقاشي فرنيا درستش كرد و دخترم كه باديدن كيك اينقدر ذوق زده بود كه ميخواست به همه نشانش بده و به جزييات نقاشي اش توجه ميكرد و ميگفت واي حتي خشكي اش  را هم كشيده ماهيهاي توي اب را يادش نرفته و....

 

كيك تولد

اول از همه دوستم با پسرهاش امد متين و آرمين و خيلي زود امدو كلي كمكمون كرد

 

فرنيا ودوستاش

 

خوراكيهاي تولد كه زحمت همش با مادرم بود اهان نه دوستم خيارشور گوجه ها را خورد كرده بودخندونک

 

5651

 

بعد از كمي خوردن يادمون امد از اين ميز عكس نگرفتيمخندونک

 

ميز تنقلات

 

فرنيا ود وستاش

 

اين شمع هاي فشفشه اي را از يكي از دوستان وبلاگي(مامان فاطمه جون) يادگرفتم كه بچه ها خيلي خوششان مياد و براي تولد فرنيا خريدم و واقعا ذوق بچه ها كاملا مشهوده اما بعدش خانه پر از دود شده بود

 

شمع تولد

 

مهمانها خيلي كم بودند اما واقعا خوش گذشت اينجا بازم از كبري جون تشكر ميكنمو ميگم هرجايي برم كه شادي و شلوغكاري لازم باشه يادش ميكنم و اگه در دسترس هم باشه دعوتش ميكنممحبت

 

دخترم و دوستاش

 

كيك بريدن

 

امسال فكر كردم چون بچه ها از كادو دادن خيلي لذت نميبرن و همش دعوا سركادوها هست (بين فرنيا و محمدحسن بكش بكشي بود كه نگو) بگذارم هر بچه اي كادوي خودش را باز كنه و اينجوري خيلي هم بچه ها راضي بودند هم فرنيا

 

مراسم كادو باز كردن

 

سه تا هديه بود و بقيه اش پول

داشتم بعد از تولد ميگفتم اگه اون سه تا هديه نبود خيلي بد ميشد فرنيا ميگه چرا ميگم خوب شما اخه بيشتر هديه اسباب بازي دوست داري تا پول جواب ميده نه من پول هم دوست دارم ميخوام پس انداز كنم باهاش چيزهاي بزرگ بخرم مثلا ماشين بخرم واسه خودمگیج

 

باز هم مراسم كادو

 

اين هم دايي و مامان بزرگ خودم

فرنيا تا مادر بزرگ منو د يد پرسيد اين كيه وقتي بهش گفتم مادر بزرگ منه ميگه چقدر بي بي مهربونه من دوستش دارم و همينجوري اسم مادر بزرگ من شد بي بيآرام

 

دايي و مامان بزرگ

 

فرداي تولد تازه يادمون امد از فرنيا و مامانم عكس نگرفتم و نتيجه شد اين عكس

اينقدر دوست داشتم توي اين عكس خودم هم بودم (چهار نسل كنار هم ميشد)

 

مامان بزرگها

 

و اين هم پايان تولد و موقع جمع كردن تزيينات

 

پايان تولد

پسندها (3)

نظرات (18)

زهره مامانی فاطمه
16 مهر 93 12:34
مبارک باشه تولد فرنیا جون ایشااله هزارساله
مامانی
پاسخ
ممنون
زهره مامانی فاطمه
16 مهر 93 12:35
چقدر قشنگ اون عکسه که مادر بزرگتونه واقعا کاش خودتم بودی توش
مامانی
پاسخ
بله خيلي حيف شد
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 9:05
سلام خانمی چه خوب که مادربزرگتون هم اومد تولد فرنیا جون. آره خوب میشد اگه شما هم تو عکس بودین. خدا انشاءا...بهشون سلامتی و طول عمر بده راستی فکرکنم شما به مادرتون کشیدین . شبیه مادتونهستین. خدا حفظشون کنه. (این کامنتو دیروز براتون گذاشته بودم ولی چون کد امنیتی رو ناقص وارد کردم پرید )
مامانی
پاسخ
بله من خيلي شبيه مادرم هستم و خيلي دوست داشتم دخترم هم همينطور باشه و همه با ديدن دخترم سريع بفهمن دختر منه كه زياد اينطوري نشد
مامان آیلا
17 مهر 93 9:48
تولد تولد تولدت مبارک عروسک کوچولو . منم عاشق این شمع ها هستم . چه کیک خوشگلی چه جالب که از نقاشی خود فرنیا هست
مامانی
پاسخ
همچنين خودم
مامان آیلا
17 مهر 93 9:48
چه جالب سه نسل و شما چقدر شبیه مامان هستید
مامانی
پاسخ
بله همه ميگن خيلي شبيه مادرم هستم
بابا و مامان
18 مهر 93 9:38
تولدت مبارک عزیز دلم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان النا
19 مهر 93 11:02
تولدت مبارک فرشته کوچولو.
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان النا
19 مهر 93 11:04
کیکت خیلی خوشگله.آفرین که همچین نقاشی خوشگلی کشیدی. و آفرین به آقای قناد که اونم خیلی قشنگ کیکو مثل نقاشی درآورده. کاش عکس نقاشی فرنیا جونم میذاشتید ما میدیدیمش.
مامانی
پاسخ
نقاشي را اقاي قناد گرفت كه از روش كيك را درست كنه
مامان النا
19 مهر 93 11:05
واقعآ بی بی مهربونه.
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان النا
19 مهر 93 11:07
دست مامان بزرگی هم درد نکنه بابت تدارکات غذای تولد.واقعآ اگه این مامام بزرگها نزدیک ما نبودن تو این مراسمها ,من که نمیدونستم چیکار کنم.
مامانی
پاسخ
واقعا راست ميگي دست همه مادر بزرگها درد نكنه
مامان النا
19 مهر 93 11:09
منم یه دونه از این عکسای 4 نسل دارم.البته اون موقع تولد 5-6 سالگی خودم بود.
مامانی
پاسخ
خيلي اين مدل عكسها را دوست دارم
سپیده مامان درسا
19 مهر 93 21:49
تولد گل دختر نازمون مبارک انشالله همیشه خندون و شاد باشین ...
مامانی
پاسخ
البته تولد اصلي اش 25آبان است اما بخاطر محرم به تاريخ قمري واسش تولد گرفتم
حانیه
22 مهر 93 0:50
چه ایده جالبی برای کیک تولد...خیییلی قشنگه تولدت مبارک فرنیا جون
مامانی
پاسخ
ممنون بله ايده جالبي بود از طرف دخترم
مریم مامان دونه برفی
22 مهر 93 12:03
عید غدیرمبارک باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون عيد شما هم مبارك باشه
فاطمه
26 مهر 93 9:20
فرشته كوچولو پيشاپيش تولدت مبارك عزيزم.خدا را شكر كه امسال تو جمع خانواده تون تونستيد تولد بگيريد.هميشه خوش باشيد.
مامانی
پاسخ
ممنون انشالله روز تولد واقعي اش هم بتونيم واسش يك تولد كوچولو بگيريم
خاله ی آریسا
3 آبان 93 16:22
تولدت مبارک فرنیا گلی واااااای چه کیکی چه ایده ی خوبی همیشه کنار مامان و بابا ی گلت شاد باشی خانوم گل
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مریم
5 آبان 93 14:19
تولدت مبارک فرنیا گلی ببخش که دیر سرزدم،خیلی این ایام درگیر بودم چه کار خوبی کردی،واسش اهواز تولد گرفتی،یکی از آرزوهای نیکان اینه که یه بار تو اهواز تولدش باشه،کنار دخترخاله ها و پسرخاله هاش
مامانی
پاسخ
خوب مثل ما حتما كه نبايد دقيقا روز تولدش باشه هر وقت به مناسبتي رفتيد و نزديگ تولدش بود با يك كيك و دعوت از فاميل ارزوش را براورده كنيد بچه ها خيلي قانع هستند
مامان فتانه
23 آبان 93 22:05
وااااووووو چقدر از متن ها عقب افتااااادم....تولدت مبارک عزیزم انشالله تولد ۱۲۰ سالگیت ....
مامانی
پاسخ
ممنون ايشالله فردا با پست تولد واقعي ام ميام اخه ان قبلي فقط جشن تولد بود اما فردا يعني 25آبان تولد واقعي ام است