فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولو

بدون عنوان

1390/5/9 11:12
نویسنده : مامانی
410 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگه مامان

گفته بودم واسه 8ماهگيت رفتيم اتليه و ازت عكس گرفتيم وقتي عكسهات چاپ شد اتليه يك شاسي بزرگ از يكي از عكسات بهمون هديه داد عكس نماي نزديك چهره ات تو ان عكس را خيلي دوست داري توي اتاقت به ديوار زديم تو با ديدن عكس حسابي ذوق زده ميشي ديشب داشتي ميخوابيد و مامان بغلت كرده بود وراه ميرفت تا چشمت به عكس مي افتاد ذوق ميكردي بالاخره هم مامان مجبور شد از اتاقت بياد بيرون تا خوابت ببره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا جونم
9 مرداد 90 14:23
مامان فرنيا ،‌عكس فرنيا كوچولو رو زودتر بزار ببينيم خوشگل خانوم
حسين
10 مرداد 90 9:09
آخييي. الهي. . خداحفظش كنه. شيوه ي جالبيه نوشتن براي كوچولو!. من كه الان فكر ميكنم اگه من از موقعي كه اينقدري بودم عكس ميداشتم و خاطراتشو ميخوندم خيلي خيلي برام جالب بود!. من از طرفه فرنيا كوچولو تشكر ميكنم ازتون