فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا در باغ وحش پارك ملت

1390/10/17 10:42
نویسنده : مامانی
1,783 بازدید
اشتراک گذاری

فرنيا متعجب بزها را نگاه ميكنه

انجا همه جور حيواني بود اما بع بعيها خيلي خوب بودند بهشون غذا هم دادم

مامان نترس من خودم بلدم بهشون غذا بدمفرنيافرنياجونخانم طلاگل خانمفرنيا خانم شجاع

بع بعي اينو هم بخور ديگه ميخواهيم بريم

اخرين عكسها

اين هم من و بابايي (بابايي همش از من و مامان عكس گرفت موقع برگشتن مامان چندتا عكس از من و بابايي گرفت بابايي ميگه اين كلاه پيرمردهاست نميدونم چرا خودش ميپوشه يعني پيرمرد شده؟!!!)

فرنيا و باباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیلاس
17 دی 90 14:11
سلام
فرنیا جون دیگه واسه خودش خانومی شده ماشالله
عروس گلمو ببوسید


ممنون خانم شده و صد البته شيطون وبلا
مامان آرینا
19 دی 90 14:04
همیشه به گردش عزیزم.
fatemehh
11 بهمن 90 9:18
همیشه به تفریح
الينا گلينا
17 بهمن 90 9:40
لباس هاي نو مبارك خوشگل خانوم. پارك خوش گذشت؟