فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولو

جمعه 16 آبان

1393/8/18 8:40
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

اين هم عكسهاي جمعه همين هفته كه ميگذارم تا به روز بشيم ديگه

 

دخترم داره اماده ميشه بره بيرون اول بايد لاك بزنه ان هم هر انگشتي يك رنگ و خودش هم بايد اينكار را انجام بده و من نبايد هيچ كمكي كنم چون خودش بزرگ شده و بايد اماده بشه

گل قرتي مامان

بعد از خريد موبايل جديد بابايي و كاپشن فرنيا خانم نهار رفتيم رستوران و تا غذا اماده بشه فرنيا خانم كمي موبايل بازي ميكنه

رستوران عياران

بعد از غذا موقع خروج اجازه دادند ازشون عكس بگيريم

ناز دخترم

عسل مامان

پسندها (4)

نظرات (11)

parisa
18 آبان 93 11:30
جوووووونم ب این دخمل ناز
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 93 13:11
مبارک باشه هم کابشن هم موبایل همیشه به خرید
مامانی
پاسخ
ممنون اخه ما واقعا هميشه به خريد هستيم از بس اين بچه ها زود زود بزرگ ميشن ابتداي هرفصل داريم خريد ميكنيم
سپیده مامان درسا
18 آبان 93 23:36
خریداتون مبارکتون باشه ، انشالله به خوشی استفاده کنین
مامانی
پاسخ
ممنون
مامانی فاطمه
19 آبان 93 8:05
مبارک باشه کاپشن نو عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامانی فاطمه
19 آبان 93 8:06
فرنیا جونم خاله کمک نمیخوای برا زدن لاک
مامانی
پاسخ
نه بهيچ عنوان كمك نميخواد من كلي بعدش مجبور شدم انگشتهاش را تميز كنم
سپیده مامان درسا
19 آبان 93 14:08
خدا حفظ کنه فرنیای خوشگل و واستون
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم
مامانی
19 آبان 93 15:48
ممنون که به من سر زدین اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
مامانی
پاسخ
با افتخار لينكتون ميكنم
مریم مامان نیکان
21 آبان 93 13:04
کاپشن نو مبارک خانم خوشگله
بابا و مامان
22 آبان 93 5:16
مبارک باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون
بابا و مامان
22 آبان 93 5:17
اخ که مامان جون این طور لاک زدن بهشون میچسبه لذت می برن این وروجکا از اینطوری لاک زدن یه بار من به یاسمن اجازه دادم لاک بزنه تمام انگشتها و پاها و دستای خودش و داداششو پر لاک کرده بود دیدنی بود چقدم خوشحال بودن حالا فرنیا جون هم اگه خودش بزنه ه لذت دیگها ی داره تا کس دیگه ای بخواد براش بشه دوست دارم خانم مستقل و دوست داشتنی
مامانی
پاسخ
ميدونم من هم اجازه دادم خودش بزنه تازه خيلي هم خوشحال ميشم توي همه جا همينطور مستقل باشه
صبا خاله ی ایسا
28 آبان 93 22:00
کاپشنت مبااااارک گلم