فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي 5شنبه و جمعه 27و 28تيرماه

1392/5/1 9:03
نویسنده : مامانی
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت ميشينيم پاي لب تاب سريع فرنيا مياد و ميگه نقاشي كنم اخه يك CD نقاشي و رنگ اميزي داره كه بابايي براش خريده خلاصه كه نميگذاره كار كنيم بعد بابا امد يك كار جديد نشان فرنيا بده كه شد يك دردسر بزرگتر نیشخند بابايي بازيهاي انلاين اينترنتي را نشان فرنيا داد حالا فرنيا فهميده توي دنياي كامپيوتر(يعني دنياي اينترنت) هر بازي كه اراده كني هست و تا لب تاب را بياريم زود ميگه امروز بازي تام و جري يا فوتباليستها يا حتي  بازي حيوانات اهلي جنگل تعجبسوال

فرنيا و لب تاب

بازي چه كيفي داره

اين هم صبح جمعه قبل از بيدار شدن از خواب قلب

خواب شيرين صبحگاهي

روز جمعه هم رفتيم پارك ملت ( باغ وحش)

پارك ملت

فرنيا اينجا ميگفت مامان عكس نگير بيا بدو بدو كنيم

مامان عكس نگير بدو بيا

ديگه عكس بسه بريم باغ وحش

عكس بسه ديگه بريم باغ وحش

ولي قبل از باغ وحش كمي اب بازي

آب بازي

باز هم آب بازي

بعد از اب بازي رفتيم سراغ حيوانات كه البته فرنيا بيشتر پرنده ها را دوست داشت

 به پرنده ها خيار بدم بخورن

اين هم كالسكه سواري چشمک

كالسكه سواري

اين مجسمه مادر است كه فرنياخيلي ازش خوشش امده بود ميگفت ميخواد بهش دست بزنه و مجبور شدم روي دستام بلندش كنم تا صورت بچه و مادر را بهتر ببينه

مجسمه مادر

بعد باز هم كالسكه سواري همراه با دورا( عروسك فرنيا)

باز هم كالسكه سواري با دورا

بابايي چون خسته بود همش نشسته بود و عكس ميگرفت اخر كه ميخواستيم از پارك بياييم بيرون گفت خوب از من هم يك عكس بگير بابايي بفرماييد اين هم عكس شمازبان

اين هم بابايي و فرنيا

روبروي پارك ملت يك فروشگاه لباس بچه است كه من واقعا عاشق لباسها و كليه وسايل ان فروشگاه هستم اگه پول داشتم ان فروشگاه را باكليه وسايلش واسه فرنيا ميخريدم نميشه بريم پارك و من سراغ اين فروشگاه نرم البته لازم به ذكر است كه بسيار هم گران است از انجا اين كلاه را خريديم

فرنيا با كلاه جديد

شب هم رفتيم جشنواره رمضان برج ميلاد مامان بزرگ سفارش كرد تلويزيون نشان داده خيلي خوبه ما هم رفتيم و نمايشگاهش چيز خاصي نبود اما رقص محلي قوم هاي مختلف را داشت با اينكه ما نتوانستيم انجا چيزي ببينيم چون فرنيا از سروصدا متنفر است چند دقيقه اي كه ايستاديم فرنيا توي بغل من يك گوشش را چسبانده بود به من و با دستش گوش ديگه اش را گرفته بود اما بهترين قسمتش غرفه اي بازي و نقاشي انجا بود

برج ميلاد

نقاشي

بازي بقول فرنيا بپر بپر

بپربپر

ان توپهاي پشت سر فرنيا را مي بينيد فرنيا عاشق بازي با اينهاست (قبلا توي مسافرت يكبار اين بازي را تجربه كرده )اما اينقدر صفش شلوغ بود كه نتونستيم انجا بريم نتيجه اينكه وقتي رفتيم چرخ فلك همش چشمش به اين توپها بود

بپر بپر

چرخ فلك

واسه اينكه بتونم از فرنيا عكس بگيرم آمدم روبروي فرنيا پشت به ان توپها

خيلي دلم ميسوزه وقتي اين عكس را ميبينم اخه دخترم حسرت به دل سوار شدن به آن توپها موند ماچ اما باور كنيد نميشد بايد تا ساعت 1شب توي صف ميمونديم با اينكه فقط چندتا بازي بيشتر فرنيا سوار نشد و ما هم زياد توي نمايشگاه نچرخيديم ولي باز هم ساعت 12شب رسيديم خانه

چرخ فلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیلا
1 مرداد 92 10:11
قربون اون دل کوچولوش که اون توپها رو دوست داره . چه بپر برپهای بامزه ای آیلا هم بود حسابی کیف می کرد. عکس مجسمه مادر کنار شما مادر و دختر چه زیباست . چه بامزه مثل آیلا هزار تا چرخ می خوره موقع خواب
مامان آیلا
1 مرداد 92 10:25
چه کلاه خوشگلی خواهر جون کجا ارزون هست


راستی میگید اما ان مغازه چون میدونه یکجورایی جنس هاش تکه دیگه خیلی گرون میده
فاطمه مامان الينا گلينا
1 مرداد 92 12:21
وقت كرديد بريد برج ميلاد هااااااااااااااااااا



مامان پریسا
1 مرداد 92 22:20
سلام فرشته جون نماز و روزه قبول باشه... ما اینقد از این بلاها سرمون اومده که دیگه موقع حرف زدن و لو دادن وسایل و بازی ها و......حسابی مراقب هستیم.
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:21
چه خوب این روزها هم پارک رفتن به راهه....
اینجا با دمای 60 و چند درجه که نمیشه به درب خونه هم نزدیک بشیم....


راست میگید من که خیلی دلم واسه کسایی که توی جاهای گرمسیر زندگی میکنند میسوزه واقعا گرمای طاقت فرسایی است اما اینجا هم ساعت 2تا6 عصر نمیشه رفت بیرون
مامان پریسا
1 مرداد 92 22:21
چه خوب با رنگ انکشتی کار کردن. عالیه..من هم دوست دارم.


وای نه من خیلی دوست ندارم اخه بعدش باید کلی وسایل رنگی را بشورم بجز خود فرنیا
مامان بهار
3 مرداد 92 2:12
خوش به حال فرنیا خانم که انقدر میره گردش
مامان فاطمه
11 مرداد 92 16:39
سلام عزیزم گلم ما میخواستیم یه سفربه تهران داشته باشیم محل اقامتمونم میدون ولیعصره میخواستم اگه امکانش هست راهنماییم کنی که چه جاههایی فاطمه رو ببرم که بهش خوش بگذره اعم ازباغ وحش پارک مرکز خرید و کتابفروشی و اسباب بازی فروشی و هر جای مفرح و شادی که مناسب دختر دو ساله من باشه