فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولو

ياد زمان كوچولویي هات

1390/9/6 7:50
نویسنده : مامانی
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام اول از همه از خاله كوچيكه كه وقت گذاشته و بين عكسهاي نوزاديت گشته و اينها را انتخاب كرده ممنون (اين كار  وظيفه مامان بود)و بعد

اين عكسها مال سه چهار ماهگي تا شش ماهگيت است بايد يك روز سر فرصت عكسهايي از زمان تولد تا شش ماهگي را (كه عكس از ان زمانها توي وبت نيست )اماده كنم و توي وبلاگت قرار بدم بهتر بود اين كارها را بمناسبت تولدت انجام بدم اما چه كنم كه وقت كافي نداشتم

وقتي 5ماهه بودي

اين عكس مال زماني است كه اخرهاي مرخصي مامان بود و يواش يواش اماده ميشدي بري مهد يعني توي ماه ششم زندگيت بودي

اينجا 4ماهه بودي

مي بيني بلاخره عكسي از پستونك خوردنت پيدا كردم اخه گل مامان فقط تا 5ماهگي پستونك خور بود ( كه اين جاي شكر دارد ميگن براي دندان ضرر داره) البته عكس مال 3-4ماهگيت است

عكسهاي عيد 90

واي اين عكسهاي عيد ببين خانه مامان بزرگ بوديم توي اهواز انجا چقدر هوا خوب بود كه ميشد اينجوري لباس پوشيد اما امديم خانه خودمان هوا هنوز سرد بود دوباره لباس گرم و استين بلند پوش شدي مثل عكس اول

لباس عيدت است

اين عكس بالايي مال اسفند ماه است كه كه لباس عيدت را خريد كرده بوديم تا امديم خانه ازت عكس گرفتيم عكس پاييني هم كه معلومه با عكس دوم همزمان است خانه مامان بزرگ بوديم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
9 آذر 90 13:59
سلام نی نیتون خیلی نازه..... وبتون هنوزم نازتر...... جای نظری نمیمونه........ سلام من مریمم ممنونم بهم سرزدی من شمارو لینک کردم......
مامان طاها
13 آذر 90 16:02
سلام خوشگل من جوجوی ناز نازی .خیلی دلم میخواست اونجا بودم واز اون لوپای گل گلیتو بوس میکردم کلی باهات بازی میکردم چشم حسود بترکه الهی.