فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

بازم تنها شديم

1390/7/16 12:33
نویسنده : مامانی
961 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان مامان بزرگ و بابابزرگ جمعه صبح زود رفتن و ما دوباره تنها شديم

در اين مدت چيزهاي حديدي به كمك مامان بزرگ ياد گرفتي كلاغ پر كه هروقت ميگم كلاغ پر انگشتت را ميگذاري زمين

يكبار هم كه مامان بزرگ نماز ميخواند امدي پيشش و اون هم بهت گفت دارم الله ميگم و برات تكرار كرد اينقدر  تكرار كرد تا بلاخره تو هم يادگرفتي بگي

روز جمعه هم با هم رفتيم نمايشگاه بهترينها براي غنچه هاي شهر خيلي بازي كردي و لذت بردي وقتي توي يك غرفه گذاشتم بازي كني بااينكه خليي اسباب بازي بود اما همش از دست بچه ها ميخواستي اسباب بازي ها رابگيري

وقتي هم كه ميخواستم برات يك اسباب بازي بخريم اينقدر دست به اسباب بازيها زدي و ميخواستي بگذاري دهنت كه از خير خريد كردن گذشتم

بابا ديشب ميگفت بازم ميبريمت انجا تا بازي كني و ازت عكس بگيريم اخه ايندفعه بدون بابا رفته بوديم و مامان نميتونست هم مواظبت باشه هم ازت عكس بگيره

جمعه صبح هم وقتي از خواب بيدار شدي ديدم واي پشه ها حسابي بوست كردنچشمک  و جاي بوسه هاشون صورتت جوش جوشي شدهسبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریا
16 مهر 90 13:19
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه