فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنیا در هفته ای که گذشت

1390/6/30 14:34
نویسنده : مامانی
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه دندان پنجم هم سروکلش دو سه روزی پیدا شده ماچ

بازم تفریح ایندفعه خاله کوچیکه و خاله بزرگه با هم امدند خانه ما و ٢-٣روزی پیشمون بودند

اولش يك عكس از گردشي كه با خاله ها رفتيم  ببين بعد در ادامه، ماجراي هفته گذشته به تفصيل

ادم عاقل كيك را ول ميكنه ادامس ميخوره؟

 

اولين روز امدن خاله ها

ميخوام اب بازي كنم ابش كو؟!!!

میشه بدون اب هم توی استخر بازی کردهورا

بدون اب هم خوبه ميشه بازي كرد

یک روز قبل از اینکه برن باهم رفتیم برغان انجا به خانم کوچولوی مامان خیلی خوش گذشت عکساش را ببین تا خودت متوجه بشی چقدر لذت بردی

در حال خوردن ادامس

داري ادامس ميخوري انهم يك بسته. آدامس را با كاغذش گذاشتي تو دهنت 

فرنيا توي مسجد روستاي برغان

اينجا هم رفته بوديم توي مسجد روستا كه يك درخت داشت توي تنه درخت خالي بود همه مي رفتن نگاه ميكردن اما خانم  خانما دلش مي خواست با اين طنابهاي دور باغچه بازي كنه

توي يك باغ رستوران منتظر ناهار

از چاي بعد از ناهار من نباتش را خيلي دوست داشتم

بعد از ناهار چاي اوردند كه خانمي يكي از نباتها راكش رفت و بعد

نباتم را بديدددددددددددددد

وقتي ازت گرفتيم اينجوري زدي زير گريه (مامان از عكسش راضي نبود خودش را شطرنجي كرد)

اخر هفته خاله (مامان پارسا و سينا)تماس گرفت كه واسه فرنيا خانم از مسافرتي كه رفته سوغاتي اورده و براش پست كرده  اين هفته بدستمان رسيد اما خانمي مگه مي ايستي با شنل خوشگلت ازت عكس بگيرم ببين عكسهات چطوري شده

دوربين را بده خودم عكس بگيرم

همش ميخواستي بيايي دوربين را از دست مامان بگيري و مامان مجبور شد....

اااااااا بذار بازي كنم اصلا عكس نمي خوام

بگذاردت توي تختت و  از پشت سر ازت عكس بگيرهخندهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیلا
7 مهر 90 8:55
چه عکسهای باحالی . خوب مامانی من دوست دارم کم کم رو پاهای خودم وایستم و راه برم . مامان جون کم کم باید به فکر استخر بزرگتر باشین آخه دارم دختر بلند بالایی می شم . همیشه خوش باشین