فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

خدا جون ممنونم بخاطر برف

1396/11/8 11:03
نویسنده : مامانی
783 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

خيلي خوشحالم كه برف باريد ميدوني چرا؟

ديشب برف شروع شد و قبل از اينكه برف زيادي روي زمين جمع بشه زود خوابيدي چون نميدونستيم قراره مدارس تعطيل بشه و من خيلي خوشحال شدم وقتي آخر شب ديدم برف زيادي اومده و مدارس تعطيل شد تا آرزوي برف بازي شما برآورده بشه

ساعت 4صبح از خواب بيدار شدي و من ذوق زده ازبرف تو را كنار پنجره بردم و بهت برف را نشون دادم با ذوق گفتي ما توي مدرسه براي خدا نامه نوشتيم و ازش برف خواستيم خدا نامه ما را خوانده محبت و بعد باز رفتي و خوابيدي

من اينستاگرام مامان يكي از دوستات را نگاه كردم و ديدم اون دختر خوب هم نامه اش را به مامانش نشون داده و صبح وقتي بهت گفتم پس نامه تو كو ؟گفتي مامان همه نامه نوشتيم اما من نامه ام را يك عالمه چسب زدم وفقط نامه من رو براي خدا فرستاديم و چون خيلي چسب زده بودم طول كشيد تا خدا چسبهاش را باز كنه و بخوانه  و برف بياد بغل

داريم آماده ميشيم بريم برف بازيمحبت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پریسا
8 بهمن 96 14:50
سلام فرشته جون خوبید.فرنیا جون خوبه.ماشالله واسه خودش خانمی شده. میدونم چند بار تشریف اوردید و پیام گذاستید ولی من برام مقدور نشد که جواب بدم. فرشته جون خییییییلی زیاد دلمون براتون تنگ شده کاش میشد از نزدیک ببینمتون. فرنیا جونو میبوسممحبت
مامانی
پاسخ
سلام به روي ماهتون اشكالي نداره ميدونم همه مون با بزرگ شدن بچه ها مشغولياتمون بيشتر شده و كمتر ميرسيم به اين خانه مجازي من هم خوشحال ميشدم اگه ميتونستم ببينمتونبغل