فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهرماه دوست داشتنی

1396/7/1 9:24
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دختر قشنگ کلاس اول است و خیلی عجله داره برای یادگیری خواندن و نوشتن و همش منتظر شنبه اول مهر بود و میگفت کی خواندن را یادمان میدن یعنی اول مهر بهمون اولین کلمه را یاد میدن
 

 

 


 

امسال مدرسه از نيمه شهريور شروع شد و بچه ها دو روز در هفته مدرسه ميرفتن و خوشبختانه فرنيا خيلي مدرسه و معلم و همكلاسيهاش را دوست داره

جشن شكوفه ها دوشنبه 13شهريور برگزار شد

1

 

2

 

راستي توي جشن براي مامانها هم يك مسابقه گذاشتن كه من با اصرار فرنيا شركت كردم و خيلي جالب بود كه خود فرنيا وقتي رفت بالا نتونست برنده بشه اما به من ميگفت مامان تو رو خدا تو برنده شو كه با لطف آقاي مجري جشن من هم جز برنده ها شدم و دخترم ذوق كرد

 و پايان جشن مدرسه و عكسهاي دسته جمعي

3

 

4

روز اول مدرسه 14شهريور

 

 

 

و امروز اول مهر اين پست را نوشتم به ياد تمام اول مهرهايي كه مدرسه رفتم و شوق مدرسه رفتن داشتم

پسندها (1)

نظرات (1)

سپیده مامان درسا
1 مهر 96 22:29
ای جانم الهی موفق باشه فرنیای عزیزم و بهترین ها واسش اتفاق بیوفته تو زندگیش