فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته کوچولو

اولين پست سال 96

1396/1/16 13:22
نویسنده : مامانی
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزيزم بسلامتي سال جديد هم اومد و من هم برگشتم سركار امسال تا 9 اهواز بوديم و پنج شنبه 10 هم در برگشت يك شب اصفهان خانه خاله مونديم و صبح به طرف تهران راه افتاديم و نهايتا ساعت 7.30عصر روز 11 فروردين به خانه رسيديم

و باز هم مثل قبل هنوز عكسهاي دوربين را خالي نكردم و عكسهايي كه توي گوشي دارم را ميگذارم

اولين عكس مربوط به روز رفتن به اهواز است يعني جمعه 27 اسفند ماه

در مسير اهواز

يك روز رفتيم آبادان خرمشهر

 

يك روز هم شوشتر خانه دايي

 

 

 اهواز گردي با بابايي و سينا

اهواز گردي

 

 

 

 

5فروردين عروسي پسر خاله من بود و فرنيا خانم كلي كيف كرد كه بلاخره اجازه داره لباس عروسش را بپوشهمحبت

ما اينقدر زود رسيديم هنوز كسي نيامده بود سالن فقط پدر و مادر داماد بودن خجالتخندونک

 

 

 

8فرودين رفتيم ديلم

در مسير ديلم

 

 

در ساحل ديلم از شانس فرنيا يك بچه اردكش را هم آورده بود و فرنيا كلي باهاش بازي كرد

اين هم روز 12فروردين نهار رفتيم بيرون و يكي از اون جملات بياد ماندني فرنيا را هم شنيديم:
مامان چرا من زود زود عاشق ميشم؟؟ من هر كسي را ميبينم عاشقش ميشم مثلا سينا ، همين پسره كه اونجا نشسته و اصلا هركسي را كه ازدواج نكرده ميبينم عاشقش ميشم اين بده؟؟؟اشكال نداره؟؟قه قهه

 

رفتيم از خشكبار تواضع روبروي پارك ساعي خريد كنيم بعد هم فرنيا را برديم پارك و ديديم زمين اسكيت داره فرنيا هم رفت اونجا كلي خوش گذروند و به يك بچه هم سعي كرد اسكيت ياد بده و كلي هم حرص خورد چرا اون دختر بچه به حرفش توجه نميكردخنده

پارك ساعي

اين هم سيزده بدر بوستان جوانمردان

 

 

 

اين هم جديدترين عكس فرنيا ديشب در شهر بازي سمرقند كه دوتايي با بابايي رفته بودند

 

 

خوب اين هم از تعطيلات عيد ما به روايت تصوير كه البته خيلي ناقص بود انشالله بعدا كاملتر ميشهخندونک

پسندها (1)

نظرات (2)

سپیده مامان درسا
20 فروردین 96 8:47
به به چقدر خوب الهی همیشه به سفر و تفریح باشین خانومی الهی همیشه بهتون خوش بگذره ببوسین فرنیا جون و از طرف من
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزيزم
نگار
6 اردیبهشت 96 15:12
اونوقت شما چی جواب فرنیاخانومودرموردعاشق شدنش دادید؟
مامانی
پاسخ
سلام دوست عزيز بچه هاي در سن دختر من فقط كلمات را شنيدن معني خاصي كه ما آدم بزرگها از كلمات ميدونيم را بلد نيستن براي همين از نظر من اشكالي نداره كه بگه عاشق شده و براي همين بهش گفتم اشكال نداره ادم همه را دوست داشته باشه قلب ادم خيلي جا داره و خوبه كه به همه آدمهاي دور و برش محبت داشته باشه من سعي نميكنم با توضيحات اضافه و بيش از درك يك دختر 6ساله اونو به فكر فرو ببرم و بيشتر به اين موضوع توجهش را جلب كنم