فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

مهرماه 94 رستوران اركيده شهريار

1394/9/9 14:30
نویسنده : مامانی
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال بمناسبت سالگرد ازدواج از طرف شركت بابايي دعوت ميشيم امسال رفتيم رستوران اركيده شهريار

اول فرنيا رفت قسمت بازيهاي اونجا تا كمي بدو بدو كنه و گرسنه بشه

 

بعد نهار كه فرنيا بخاطر شوق بازي خيلي وقت براي خوردن نگذاشت

رستوران فضاي سبز قشنگي داشت كه مهمترين خصوصيت اش بود

من خيلي دلم ميخواد دوباره به اين رستوران برم

يك روز هم صبحانه خواستيم بريم بيرون اما از دست زنبورها فقط چند دقيقه نشستيم و صبحانه نخورده برگشتيم

و يك روز در مجتمع كوروش كه فرنيا هميشه ميره كيدزكلاب و ما يك ساعت توي فروشگاهها ميچرخيم و بعد ميريم دنبال فرنيا و البته اينبار فود كورت كورش غذا هم سفارش داديم

فرنيا منتظر غذا

يك روز كه از مهد برگشتيم دوستش نيكان يك پاكت خالي شير را داد به فرنيا و گفت اين موبايل است فرنيا هم خيلي جالب داره با موبايلش بازي ميكنه ببينيد چقدر هم جدي است

نقاشي خيلي زيباي فرنيا كه من با اينكه شاهد ترسميش توسط فرنيا بودم اما باورم نميشه كار خود فرنيا استمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان فرزانه
9 آذر 94 16:52
سلام مامان مهربون خیلی کوچولوتون ماهه خدا برات حفظش کنه عزیزم به منم سربزن کلی ایده خوشگل برای تولد و دندونی دارم از کوچولوتون تو خونه عکس بگیرین براتون اتلیه ای میکنم میتونم از عکسای نازش براتون کلیپ درست کنم لطفا به وبلاگم سربزن نظر یادت نره منتظرتم عزیزم 09187059389 ارتباط با پیامک یا تلگرام
parisa
9 آذر 94 23:20
ای جونم. ایشالا همیشه کنار هم شاد باشین . به به فرنیا خانوم هنرمند ما رو ببیییییییییییین
مامانی
پاسخ
ممنون
سپیده مامان درسا
12 آذر 94 22:44
فدای گل دختر هنرمند الهی همیشه شاد و خندون باشی تو زندگی عزیز دل خاله
سولماز
13 آذر 94 2:24
سلام دوستم سالگرد ازدواجتون مبارک شاد ووسلامت روزگار یگذرانید هانا روزهای پنچشنبه می ره تو اموزشگاهشون به اسم قاصدک سپید در دا دمان شهرک غرب
مامانی
پاسخ
ممنون كه پاسخ داديد
مامان فتانه
16 آذر 94 20:43
چه رستوران قشنگیییی...عجب اتاق بازی داره..سالگرد ازدواجتون هم مبااارک...چه دخملی نازی...ووااااوووو عجب نقاشیییی