فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولو

خلاقيت فرنيا

1394/2/27 10:43
نویسنده : مامانی
442 بازدید
اشتراک گذاری

يك روز يك نمايشگاه رفته بودم كه غرفه خلاقيت داشت يك خط روي كاغذ ميكشيدند و ميخواستند بچه كاملش كنه يك روز ياد اين كار افتادم و نشستم يك كاغذ به فرنيا دادم و يكي خودم برداشتم روي برگه يك خط ميكشيديم و برگه را با هم عوض ميكرديم تا با ان خط نقاشي بكشيم اين برگه فرنياست خطهاي قرمز را من كشيدم و فرنيا كامل كرده و مثلا حدس زده منظورم من از ان خط چي بوده

اول خطم خيلي بزرگ بود و كل برگه را فرنيا يك نقاشي كشيد بعد ياد گرفتم خطهام را كوچيك بكشم

2

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطمه
27 اردیبهشت 94 11:15
جیگرشو سلام عزیزم چطورید؟ فرنیا گلیخوبه
مامانی
پاسخ
سلام ممنون خوبيم فاطمه جان را ازطرف ما ببوسيد چون وبلاگتون رمز دار است نميتونم انجا نظر بگذارم
مامان فتانه
27 اردیبهشت 94 12:14
چه جالب و خوب
سپیده مامان درسا
29 اردیبهشت 94 15:21
به به خاله قربون گل دختر باهوش و فعال بشه
بابا و مامان
30 اردیبهشت 94 16:45
سلام مامان عزیز افرین چه روش خوبیه برا اموزش خط و نقاشی برا بچه ها فرنیا جونم ماشالاه به هوش و استعدادت
مامانی
پاسخ
بله جالب بود من هم خيلي خوشم آمد از روش نقاشي
فاطمه
4 خرداد 94 9:21
آفررررررررررررررررررين فرنياي خلاق