فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

دوربين خاله هاي مهد

1394/1/22 10:50
نویسنده : مامانی
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي عزيز وبلاگي

انشالله كه تعطيلات عيد به همه خوش گذشته باشه ميخواستم اولين پست امسال عكسهاي مسافرت باشه اما اين يكي دو روز اينقدر با حرفهاو شيرين زبانيهاي دخترم انگشت به دهان موندم كه اولين پستم ميشه حرفهاي فرنيا گلي

مامان چرا وقتي ميخواي با من حرف بزني ميگي مامان، عزيزم،... چرا هيچوقت نميگي فرنيا گلي؟

تعجبگیجمحبت

- مامان خاله آزاده(مدير داخلي مهد) ميگه توي خانه هاتون دوربين گذاشتيم كارهاتون را ميبينيم چرا من هرچي نگاه ميكنم دوربين خاله را نميبينم

- خوب اخه خاله دوربين را قايم كرده كه يواشكي ازتون فيلم بگيره و شما را ببينه

- ولي توي اتاق خاله يك تلويزيون گنده است همه جاي مهد را نشان ميده اما اصلا خانه هاي ما را نشان نميدهسوال

-عینکسبزهیس

فرنيا توي ماشين بعد از كلي بازي با دخترعموها و پسرعموها درحال رفتن به عالم خواب يكدفعه بلند ميشه مامان من شيركاكائو ميخوام من با خنده نگاه بابايي ميكنم و ميگم بريم اول يك سوپر براي فرنيا شيركاكائو بخريم بابا ميگه الان خوابش ميبره و يكدفعه خود فرنيا ميگه مامان ميدوني چرا دلم شير كاكائو خواست؟ داشتيم با بچه ها بازي ميكرديم من توي بطري شيركاكائو درست كردم(البته منظورش آب گل آلود بود) الان يكدفعه يادم افتاد و بعد از گفتن اين جمله در كسري از ثانيه خوابش بردخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده مامان درسا
22 فروردین 94 11:46
سلام خانومی ، روزتون مبارک قربون فرنیا گلی بشم من که اینقدر باهوش و شیرین زبونه
مامانی
پاسخ
روز شما هم مبارك باشه خدا نكنه خاله جان زنده و سلامت باشيد هميشه
فاطمه
22 فروردین 94 12:32
سال نو مبارك عزيزان.روي ماه فرنيا را ببوس
مامانی
پاسخ
سال نو شما هم مبارك باشه
نگار
22 فروردین 94 16:22
سلام نظرم رو تایید نکردید؟
مامانی
پاسخ
سلام عزيزم ببخشيد من هنوز نظرات وبلاگم را تاييد نكردم امروز امدم انشالله وبلاگ را هم به روز كنم هم نظرات را تاييد كنم
نگار آجی رامین
23 فروردین 94 10:59
سلام من میخوام برای داداشیم وبلاگ نی نی بلاگیدرست کنم اما همش ارور میده شما نمیدونی چرا؟
مامانی
پاسخ
نه عزيزم واقعا نميدونم من كه خيلي راحت درست كردم و كار با ني ني وبلاگ خيلي راحته