فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولو

خانه تكاني عيد و جشن مهد

1393/12/25 12:30
نویسنده : مامانی
836 بازدید
اشتراک گذاری

خانه تكاني

2

اين هم كلاهي كه فرنيا بالاي كمد جاكفشي پيدا كرد

3

4

بعد از خانه تكاني وقتي بابايي خوب ديوارها را تميز كردند فرنيا خانم ديدند ديوارها خيلي تميزه گفتند خوب حالا وقت مناسبي است واسه نقاشي و رنگي رنگي كردن در و ديوار

خانم نقاش

رنگ سبز نداشت خودش با قاطي كردن رنگ ابي و زرد، سبز درست كرد

6

بعد هم يك روز رفته بود و به خاله آزاده (يكي از مربيهاي مهد) گير داده بود كه منو نقاشي كن

1

2

و روز پنج شنبه 21 اسفند جشن نوروز مهد كودك بود من اولش عكس ميگرفتم بعد بابايي پيام داد كه فيلم هم بگير من هم غرق فيلم گرفتن شدم عكس يادم رفت فقط همان اولين برنامه كه خواندن سوره ناس بود عكس گرفتم

1

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

parisa
25 اسفند 93 13:00
عزیزم جوونم نقاش کوچولوی نااااااااااز. امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین عزیزم میبوسمتون
مامانی
پاسخ
ممنون شما هم سال خوبي داشته باشيد
مامان فتانه
25 اسفند 93 13:39
افرین به این دختر ;-).چه جشن قشنگی...عکسات هم ناز شده
مامانی
پاسخ
خيلي جشن خوبي بود
زهره مامانی فاطمه
25 اسفند 93 15:07
ای جانم خانم کدبانو ایشااله همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
ممنون
سپیده مامان درسا
27 اسفند 93 10:09
چه لباس بامزه ی پوشیده گل دخملی
مامانی
پاسخ
ممنون منظورتون لباس جشن مهد است؟ان لباسهاي خود مهد بود يك دست لباس ديگه هم تنشون كردن اما خوب گفتم كه من عكس گرفتن را فراموش كردم
شکیبا
15 فروردین 94 19:30
سلام فرنیا امید وارم من رو بشناسی منوتو عید 92 هم دیگه رو دیدیم
مامانی
پاسخ
سلام شكيبا جان شمااز فاميل دوست بابايي بوديد توي ايلام؟
مامان آیلا
17 فروردین 94 10:06
آفرین به دخملی نازمون که کمک بابا و مامان می کنه . خوش به حالتون که جشن داشتید ما که امسال نتونستیم تو جشن کودکستان شرکت کنیم . عیب نداره عوضش فرنیا به فیمها نگاه می کنه و بعد با خودش می گه یعنی من اینقدر کوچولو موچولو بودم
مامانی
پاسخ
بله واقعا كلي كمك كرد اما خوب بعدش هم كه ديديد دوباره ديوارها را تميز و مناسب نقاشي ديد
مامانی آرتینا جان***
22 فروردین 94 16:15
هزار ماشاالله چه دختر نازی چه لباس خوشگلی تنش کرده انشاله سال خوب توام با سلامتی پیش رو داشته باشین.
مامانی
پاسخ
ممنون البته اگه منظورتون لباسهاي جشن مهد كودك است ان لباسها را خود مهد براشون تهيه كرده بود البته يكي دو دست لباس ديگه هم بود كه براي برنامه هاي ديگه تنشون كردند