فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

فرشته کوچولو

فرنيا با قيافه جديد

1393/11/7 10:39
نویسنده : مامانی
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان يك روز افتادم به كوتاه كردن موهاي فرنيا ولي واقعا نميدونستم اينقدر هنرمند هستم در زمينه آرايشگري اول اينجوريش كردم

1

بعد بيشتر كوتاه كردم

2

بعد هم بردمش آرايشگاه تا كاري را كه من شروع كردم تمامش كنه يعني مرتب بشه و نتيجه شد اين عكسهاي پايين

3

4

البته دخترم تا يكي دو روز ناراحت موهاش بودغمگین

اين هم چندتا عكس از فرنيا در حالتهاي مختلف

وقتي جمعه ها از خواب بيدار ميشه بابايي كلي ماساژش ميده

1

فرنيا خانم توي ماشين همش اينجوريه يعني كله اش توي صندوق عقب است

توي ماشين

2

هميشه در آرزوي ديدن همچين صحنه اي بودم: فرنيا درحال گاز زدن يك سيب و بلاخره ....

فرنيا و سيب

خودش هم از اينكه تونسته بود  دور سيب را با گاززدنهاش خط بندازه كلي كيف كرد اما طفلك نميدونم چي شد يكدفعه توي گلوش سيب گير كرد و از ادامه گاز زدن پشيمون شد و مجبور شدم بقيه اش را براش قاچ كنم

فرنيا ميوه دوست داره پرتقال و ليمو شيرين را هم بيشتر اب گرفته دوست داره اما تا حالا بجز خيار بقيه ميوه ها را قاچ شده ميخورد و من اولين بار بود كه لذت ميبردم از ديدن صحنه گاز زدن ميوه توسط فرنيا

خدايا قربان بزرگي ات برم نميدونستم يك روزي اينقدر خواسته هام كوچيك اما شيرين و دست يافتني ميشه مادر شدن خيلي دنياي متفاوتيه اينقدر كه حتي خود مادر هم از دركش متعجب ميشهزیبا

پسندها (7)

نظرات (27)

فاطمه & فائزه
7 بهمن 93 11:19
سلام ناااااااازی خدا حفظش کنه ولی حیف اون موهای ناز نبود کوتاش کردین؟؟؟؟!!! به وب داداشی ما امین جون سربزنید نظر فراموش نشه اگه با تبادل لینک موافقین خبرمون کنید ممنون
مامانی
پاسخ
ممنون كه پيشمون امديد يكجورايي مجبور شدم موهاش را كوتاه كنم وگرنه خودمون هم خيلي دلمون واسه موهاش تنگ شده
يسنا
7 بهمن 93 14:31
سلام مامان خانوم فرنيا چند روز هى اومدم و رفتم که شايد عکساى جديد از فرنياجون ببينم ولى شما آپ نمى کردى، اما بلأخره عکساى جديد اين خانوم کوچولو رو ديديم. راستش در مورد اون جملات آخرتون راجع به مادر بودن و اين ها هنوز برام قابل درک نيست آخه نه حسشو دارم نه علاقشو ولى خب ديشب خواب ديدم يه نى نى دختر رو باردارم!!
مامانی
پاسخ
ممنون كه به ما سرميزنيد انشالله وقتي وقتش بشه ميبينيد چقدر حس قشنگيه مادرشدن و درعين حال سخت از لحظه اي كه آزمايش بارداري مثبت ميشه بعدش همش نگرانيه مادر هميشه نگران فرزندش هست اما هر لبخند بچه همه ناراحتيها و غمها را با خودش ميبره
مامانی فاطمه
8 بهمن 93 8:58
مبارک باشه عزیزم موهای خوشگلت دست مامانی هنرمند والبته آرایشگر درد نکنه چقدر زیباتر شدی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون همه بيشتر ميگن چقدر قيافه اش شيطون تر شدهشما لطف داريد كه ميگيد زيباتر شده
فاطمه
8 بهمن 93 11:32
آفرين خانم هنرمند .ولي تو عكس اولي كه يه كم از موهاش كوتاه كردي خيلي خوشگل شده بود .كاش ديگه كوتاهترش نمي كردي .حيييييييف موهاش هرچند موهاي الينا هم مو خوره داره بايد منم يه كم كوتاهش كنم.
مامانی
پاسخ
بله خيلي حيف اما مجبور شدم انشالله زودتر بلند ميشه
مامان نسی
8 بهمن 93 12:13
واااااااااااای آخه چرا من عاشق موهای بلندم هر وقتم مامان موهای منو کوتاه میکرد منم دپرس میشدم
مامانی
پاسخ
اميدوارم دخترم خيلي دپرس نشه اوائل خيلي توي اينه نگاه ميكرد اما مثل اينكه ديگه به قيافه جديدش عادت كرده
مامان نگار
8 بهمن 93 12:40
مبارک باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم
سپیده مامان درسا
9 بهمن 93 0:04
وااااااااااااااااااااااااااااای فرنیا جونم سلام خانومی خوبی میدونم شما هم حال منو داری ، اما به مرور عادی میشه براتون ، تنها فرقش اینه که درسا خودش خیلی اصرار داشت کوتاه کنه و الانم خیلی خوشحاله انشالله که زودی موهای گل دخترامون باز بلند شه
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم اره ديروز ازم ميپرسيد مامان چيكار كنيم موهامون زودتر بلند شه؟چي بخوريم براي رشد مو خوبه؟
سپیده مامان درسا
9 بهمن 93 0:06
خاله قربون سیب خوردنش بشه درسای منم عاشق میوه است ، بابایش همیشه قربون صدقه ی دختر میوه خورش میره و میگه خیلی ذوق میکنم میبینم درسا اینقدر میوه میخوره و علاقه داره ، تازه ما رو هم میوه خور کرده خانوم
مامانی
پاسخ
خيلي ميوه خوردن خوبه من هم دوست دارم اما باباي فرنيا اهل ميوه نيست واسه همين داره از سرمون ميافته اما انشالله كه با امدن فرنيا دوتا بشيم بابايي را هم ميوه خور كنيم
سپیده مامان درسا
9 بهمن 93 0:07
تازه اومدم بگم خانومی آپ کنین دیگه لطفا ، دبیدم آپ کردین اونم چه آپی الهی بگردم موهای فرنیا هم مثل درسا خیلی بلند بود ، آدم حیفش میاد خب
مامانی
پاسخ
اره حيف بود اما كم كم داريم عادت ميكنيم بخصوص كه همه وقتي ببينن ديگه نظر دادن و ... تمام ميشه و ديگه برامون عادي ميشه
مدرسه ی مامان ها
9 بهمن 93 11:54
و اییییی اینجا رو نگاه کن فرنیا گلی با موهای کوتاه ببخشید سلاممممم چقدر با موی کوتاه تپل تر به نظر میرسه، خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
سلام خودش هم همينو ميگه و خيلي ناراحت ميشه اينو بهش ميگن حتي مجبور شدم به مهد هم بگم روي صورتش و لپهاش نظر ندن كه حساس نشه يواش يواش موهاش بلند شه بخاطر لپهاش هم كه شده ديگه هيچوقت موهاش را كوتاه نميكنم دخترم همش توي اينه نگاه ميكنه و بنظرش خيلي زشت شده كه لپاش بزرگه با اينكه همه هم ميگن با اين موها خوشگل شده و قيافه اش عوض شده اما چون با اين قيافه جديد تپلي اش بيشتر ديده ميشه فرنيا خيلي حساس شده واقعا دخترها توجه به قيافه توي ذاتشون است حتي از همين سن 4-5 سالگي
مامان فرشته های آسمانی
9 بهمن 93 13:23
مبارک باشه ولی خیلی خوب کوتاه کردید
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم خوشحالمون كرديد پيشمون امديد
مامان فتانه
10 بهمن 93 0:11
واااااااای عزییییزم مو به این خوشکلی و بلندی داشت...حیف شد...باز اندازه اولین عکس خوب بود...ولی حسابی کوتاش کردیاااا
مامانی
پاسخ
بله ديگه يواش يواش داريم به اين موهاي كوتاه عادت ميكنيم چه ميشه كرد گاهي ادم مجبور به كارهايي ميشه كه خيلي دوست نداره
مامان اعظم
10 بهمن 93 10:51
سلام مامانی چه دخترکوچولوی نازی ماشالله. خدا برات نگهش داره به ما هم سر بزن.دخترامون تقریبا هم سنند
مامانی
پاسخ
ممنون پيشمون امديد الان ميام
♥ایدا♥
10 بهمن 93 20:06
چه دختر گلی دارین ماشالاه خوشگلم هستش عزیزم به منم سر بزنید اگه با لینک کردن موافقی خبر بده اپم
مامانی
پاسخ
باشه عزيزم پيشت مياييم
مدرسه ی مامان ها
15 بهمن 93 11:04
سلام مامان عزیز چه جالب، پس یه وقت بهش نگید ما چی گفتیم واقعا بچه های این دوره زمونه چقدر فرق کردن فکر نکنم ما اینقدر به این چیزها حساسیت نشون میدادیم البته من خودم بچگی خیلی لاغر بودم شاید اگه تپل بودم منم حساس بودم و به قول شما این چیزها توی ذاتشونه
مامانی
پاسخ
اخه ما خانوادگي گونه داريم حتي اگه لاغر لاغر باشيم مثل خواهرم نه اشكال نداره خوب به فرنيا كه نميگم اما اينجا نوشتم تا بعدا كه بزرگ شد بدونه چه دختري بوده ولي خوب بيچاره مردم چيكار كنند راستش را ميگن ديگه خوب لپهاش تپليه و همينه كه خيلي خوشگل و با نمكش كرده و واقعا بچه هاي اين دوره زمانه تغيير كردند
ایدا
15 بهمن 93 17:22
چه قدر دخترتون خوشگله عیبی نداره موهاشو کوتاه کردین خیلی هم بهش میاد به منم سر بزنید اپم
مامانی
پاسخ
ممنون چشم دوست عزيز پيشتون مياييم
مدرسه مامان ها
16 بهمن 93 7:11
سلام مامان عزیز این هم درس عبرتی شد برای ما که همیشه به هر کس راستش رو نگیم الیته قطعا منظورمون از هر کس در اینجا فرنیا جان بود
مامانی
پاسخ
ادم در قبال بچه ها نميدونه چكاري درسته چكاري نادرست؟خوب اينكه يك بچه توپولي و ناز باشه كه بد نيست اما ايشون خوشش نمياد حالا كافيه يك ادم چاق يا كوتاه را توي خيابان ببينه سريع و بلند ميپرسه اين چرا اينجوريه
مامان آیلا
16 بهمن 93 12:34
الهی ببن این مامان خانمی چه کرده با موهای ناز خاله مامانی حسابی شبیخون زدی اما شوخی می کنم خود فرنیا راحت تر می شه و حسابی هم بهش می آید .مبارکش باشه
مامانی
پاسخ
مجبور شدم كوتاه كنم ولي از نظر راحتي خيلي راحت شده بچم بخاطر شانه زدن موهاش اما خودش خيلي راضي نيست البته يواش يواش داره به قيافه جديدش عادت ميكنه
مامان آیلا
16 بهمن 93 12:35
نوش جونت خاله گوارای وجود
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان خدیجه
18 بهمن 93 7:46
سلام خوبی این هفته میرم برا تشخیص جنسیت وسلامتی برام دعاکن
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم انشالله ني ني تپلي و نازت زودتر بدنيا بياد و دراغوش بگيري اش اگر خبر گرفتي جنسيت اش چيه حتمازود بيا و بنويس
بابا و مامان
18 بهمن 93 14:38
ماشالاه عزیزم بیام اون لپهای تپلیت و بخورم
مامانی
پاسخ
ممنون كه پيش ما امديد خودم هم گاهي گازش ميگيرم از بس بانمك شده
بابا و مامان
18 بهمن 93 14:41
مامان جون من یه خواهر کوچکتر از خودم دارم فریده این خواهر من وقتی موهاش و کوتاه می کرد لپهاش درست عین فرنیا جون نمایان میشد و همینطور بامزه و نمکی میشد بخصوص اون عکس اخری خیلی شبیه فریدست یادم باشه اون عکسش و بگیرم بذارم تا شما هم شباهتها را بببینید
مامانی
پاسخ
حتما بگذاريد بيام ببينم همه به نظرشون فرنيا بامزه شده اما خودش خيلي دوست نداره و همش ناراحته كه چرا لپهاش تپلي و بزرگ است
مامان فرشته
18 بهمن 93 16:38
خاله موهات کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینم خیلی میاد بهت گلم
مامانی
پاسخ
خوب كوتاه كرده ديگه حالا زود بلند ميشه اشكال نداره
آیسان ، ترانه
21 بهمن 93 18:18
به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت اگه دوست داشتید به وب من وخواهر کوشولوم هم بیایید
parisa
27 بهمن 93 15:13
خاله ی آریسا
29 بهمن 93 11:57
شما خیلی هنرمندین ... خودتونو دست کم نگیرید
مامان مریم
3 اسفند 93 21:09
مامانی آدرس بده واسه کوتاهی بیایم خدمتتون