فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

آخ جون فرنيا دختر عمه شد

1393/9/4 10:39
نویسنده : مامانی
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فرنيا دختر دايي دار شد و من شدم عمه محبت و نتيجه اينكه فرنيا هم شده دخترعمه

ديروز دوشنبه دختر خوشگل دايي و زندايي ساعت2.30 بدنيا امد عكسها توي گوشيم است اما چون الان سركار هستم نميتونم عكسها را اينجا بگذارم انشالله فردا به اين پست عكسهاي زيباي فرشته تازه بدنيا امده را ميگذارم

محدثه خانم

نی نی 2

نی نی 3


نی نی و باباش

پسندها (5)

نظرات (11)

سپیده مامان درسا
4 آذر 93 14:09
مبارکا باشه عمه خانوم ، انشالله که همیشه سالم و سلامت باشه زیر سایه ی مامان و بابای مهربونش
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم انشالله خدا همه بچه ها را سلامت نگهداره
مامان فرشته
5 آذر 93 8:07
مبارک باشه.ایشالاه قدمش خیر باشه
مامانی
پاسخ
ممنون انشالله خدا به هركي دوست داره يك ني ني ناز هديه بده
مریم مامان دونه برفی
6 آذر 93 10:30
ماشاءا... چه نی نی نازی خدا بهتون ببخشه. خداوند این نعمت زیباو گرانقدر رو در دامان همه اونهایی که آرزوشو دارن بذاره آمین.
مامانی
پاسخ
ممنون چه دعاي خوبي انشالله
مدرسه ی مامان ها
6 آذر 93 11:14
سلام مامان عزیز فرنیا عمه خانوم مهربون، یک دنیا تبریک، مبارک باشه
مامانی
پاسخ
خيلي ممنون لطف كرديد
بانو
6 آذر 93 13:47
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان فتانه
6 آذر 93 23:31
واااای عزیزم مبارکه..به سلامتی
مامانی
پاسخ
ممنون
بابای فرنیا
8 آذر 93 15:42
مبارکه پس منم شدم مسئول تدارکات و حمل و نقل .بالاخره من چی شدم
مامانی
پاسخ
بابايي خوب شما آقايي اينقدر حسود نباش شما هم عمو هستي هم دايي اما من فقط خاله بودم حالا عمه هم شدم ديگه
مامان آیلا
9 آذر 93 9:51
به به مبارک ان شا اله قدمش خیر باشه وای اینقدر تنبلی کردم دیر رسیدم
مامانی
پاسخ
ممنون انشالله خدا به هر كسي ميخواد يك ني ني ناز هديه بده
parisa
9 آذر 93 11:54
مبارک باشه عزیزم . چه فرشته کوچولوی زیبایی . خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنون خدا حافظ همه فرشته ها باشه انشالله
حانیه
9 آذر 93 16:28
مبارکه فرنیا جون
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامانی فاطمه
10 آذر 93 14:59
مبارک باشه عزیزم عمه شدنت وهمچنین دختر دایی دار شدنه فرنیا جونم
مامانی
پاسخ
ممنون عمه شدن خيلي لذت بخشه نميدونم چرا ولي من از بچگي خيلي دوست داشتم عمه بشم با اينكه خاله ها و عمه ام را خيلي دوست داشتم اما دلم ميخواست عمه بشم و الان هم خاله هستم و هم عمه