فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولو

يك روز جمعه

1393/8/17 14:58
نویسنده : مامانی
1,396 بازدید
اشتراک گذاری

يك روز جمعه روز فرنيا بود

صبح رفتيم پارك پرديسان فرنيا اسكيت تمرين كنه اول اماده ميشه

اسكيت

 

انجا با دوتا خواهر و برادر كه امده بودند تمرين اسكيت حسابي بازي كرد و لذت برد و چون ميديد ازش بزرگترن ميگفت به من ياد بديد

با دوستان

مربي اسكيت گفته بود فرنيا اسكيت سواري نكنه فقط براي تقويت پاهاش روي جاي نرم با اسكيت راه بره ما هم اول رفتيم اسكيت بعد رفتيم تمرين قدم زدن خندونک

يك گشت توي پارك

من و دخترم

من عاشق اين عكس هستم

من و دخترم 2

بعد با بابايي

فرنيا و بابايي

براي رعايت عدالت يك عكس دوم از بابايي

بابايي و فرنيا

بعد از كمي راه رفتن رسيديم به موزه حيات وحش

موزه حيات وحش

موزه حيات وحش

بعد هم رفتيم رستوران واسه نهار و چه رستوراني؟ بله كيدز لند مخصوص بچه ها

كيدزلند

كيدز لند

كيدز لند3

دختر من با ابزار بازي ميكنه يك پسره داره با اشپزخانه بازي ميكنهزبان

5

6

اين هم غذاي فرنيا البته غذاي بزرگترها ساده بود مثلا ان سالاد و ساندويچ و سيب زميني سرخ كرده سفارش ما بود

غذاها

6

7

اين اتاق تولدش بود كه مثلا كسي حق نداشت بره داخل اما ما رفتيمخندونک

8

7

9

اين هم راه پله هاش كه ما موقع خروج ازش عكس داريمزبان

اين هم ورودي اش كه ما موقع خروج ازش عكس داريم

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامانی
17 آبان 93 16:01
سلام مامان نی نی قشنگ وبا نمکی داری اگه میشه به نی نی من هم سری بزن
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم امديم پيشتون
مریم مامان دونه برفی
18 آبان 93 10:52
تولدت مبارک فرنیا جونی چه هدیه خوشگلی مبارکت باشه خاله جونی.
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 93 13:15
سلام چه بامزه ایشالله همیشه شاد باشی فرنیا جون
مامانی
پاسخ
انشالله خدا به همه بچه ها شادي و سلامتي عطا كنه
سپیده مامان درسا
18 آبان 93 23:34
چه جایی خوشگل و نازیه برای بچه ها انشالله که همیشه شاد باشی فرنیا جونم
مامانی
پاسخ
بله جاي بسيار زيبايي بود من كه خودم دوست دارم دوباره برم
مامان آیلا
20 آبان 93 9:18
به به عجب جای خوب و بامزه ای بوده جای ما خالی راستی فرنیا با اسکیت بازی حال می کنی جای ما رو هم خالی کن
مامانی
پاسخ
خيلي جاي خوبي بود من كه دوست دارم باز برم بله اسكيت را دوستداره اما ديگه دوست نداره بيشتر ياد بگيره همان كه ميتونه اسكيت كنه براش كافيه بيچاره مربي كه داره سعي ميكنه كارهاي بيشتري يادشون بده
مریم مامان نیکان
21 آبان 93 13:11
عجب جای قشنگی رفتین،خوش باشین عکساتون خیلی خوشگلن
مامانی
پاسخ
جاتون خالي انشالله يكدفعه با هم بريم