فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولو

كمي تعريف از شيرين زبوني هاي گلم

1393/7/5 10:11
نویسنده : مامانی
546 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دختر گلم

يك هفته ديگه هم گذشت و امدم از شيرين زبونيها و قشنگيهات بگم

توي هفته گذشته واكسن انفولانزا زدي و انشالله زمستان امسال زياد مريض نشي دو سه روز قبل از شما بابايي واكسن زد و شما ميگفتي من هم ميخوام بزنم اما وقتي خودت را برديم همش ميگفتي من ميترسم واكسن لازم نيست و فقط هم موقع تزريق درمانگاه را گذاشتي روي سرت و به محض تمام شدن تزريق صداي شما هم قطع شد و اين يعني درد نداشته و فقط ترس داشتهراضی

totalgifs.com barrinhas gif gif 69.gif

سه شنبه جشن حنابندان دختر عموت بود توي راه وقتي داشتيم ميرفتيم باهم حرف ميزديم و من ازت سوال كردم فرنيا دوست داري بزرگ بشي چكاره بشي؟ فكر كردي و گفتي معلم

بعد وقتي ازت پرسيدم به بچه ها چي ياد ميدي جوابت اين بود

""بهشون درس ميدم، اموزش نقاشي، كاردستي، بهشون ياد ميدم وقتي بزرگ شدن و عروسي كردن چجوري بايد زندگي كنند

من همش به بچه ها جايزه ميدم به بچه هاي بد برچسب به بچه هاي خوب جايزه اسباب بازي انوقت بچه هاي بد هم چون دوست دارن جايزه بگيرن خوب ميشن تازه خاله ازاده هم نميخوايم بيخيال خاله ازاده""

(به اطلاع ميرسانم خاله آزاده مدير داخلي مهد فرنياست كه وقتي بچه ها كمي شيطنت ميكنند ميبرنشون پيش خاله ازاده و به گفته خود فرنيا بايد يك مدت پيش خاله بشينند و بعد خاله ميگه حالا بريد و قول بديدشيطوني نميكنيد)

totalgifs.com barrinhas gif gif 10.gif

دختر من خيلي به نسبتهاي فاميلي علاقه نداره بجز دايي و خاله كوچيكه همه مامان و باباي بچه هاشون هستند مثلا مامان پارسا سينا، مامان مليسا و... و به هر كس هم برسه كه نمي شناسه ميپرسه مامان كي هستي؟بعد اگه بنده خدا بچه داشت كه به اسم بچه اش صداش ميكنه و اگر هم نداشت ميشه خانم بهمين سادگي در همين راستا ديشب كه رفته بوديم عروسي دختر عموجون دم در عمو را ديديم و فرنيا سريع پرسيد شما باباي كي هستيد؟ عمو گفت من عمو هستم منو نميشناسي؟ نه اخه باباي كي هستي؟ باباي عروسم 

خلاصه رفتيم داخل انوقت فرنيا ميگه واي چه اقاي مهربوني بود من دوستش دارم ميگفت باباي  عروسهخنده

totalgifs.com barrinhas gif gif 20.gif

توي عروسي فرنيا به من گفت كه نياز به دستشويي داره داشتم اماده ميشدم كه ببرمش كه يگانه جون عروس عموي فرنيا امد و به فرنيا گفت چطوري فرنيا جون؟ و جواب فرنيا: ج ي ش م داره ميريزه قه قههبچه ام دقيقا وضع و حالش را گفته بودخندونک

totalgifs.com barrinhas gif gif 06.gif

موقع شام فرنيا رفت سراغ عروس و عروس خانم هم فرنيارا بوسيده بود و جاي لبش روي صورت فرنيا مونده بود دختر گلم انچنان ذوق زده از بوسه عروس بود كه امده لپش را نشون ميده ميگه ميدوني اين چيه؟خجالتعروس بوسم كرد اين رژلبش است و بدو بدو دوباره رفت پيش عروس و اينبار با يك جاي بوسه ديگه انور صورتش برگشتزبان

 

 

پسندها (2)

نظرات (15)

مامان النا
5 مهر 93 11:47
ایشالا اصلآ مریض نشی عزیزم.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان النا
5 مهر 93 11:48
قضیه ی دستشویی و رژ لبه هم خیلی بامزه بود.
مامان نازنین زهرا
6 مهر 93 10:24
انشاالله عروسی خوذش
مامانی
پاسخ
انشالله
زهره مامانی فاطمه
7 مهر 93 8:31
به به همیشه به عروسی مامانی
مامانی
پاسخ
ممنون
زهره مامانی فاطمه
7 مهر 93 8:32
قوبونه دخملی که وضعه حالشو قشنگ گفته ایشااله عروسی خودت دخمل گلی
مامانی
پاسخ
واي عروسي فرنيا
مامان آیلا
7 مهر 93 10:43
وای که چقدر خندیدم می گه چه آقای مهربونی میگفت بابای عروسم قربون اون دل صاف و بی ریاش بشم درست برعکس آیلا تا چند نسل قبل طرف رو پیدا نکنه دست بردار نیست
بانو
7 مهر 93 11:38
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
اليناگلينا
8 مهر 93 16:50
خيلي با نمكه فرنيا.اميدوارم شرما نخوره امسال
مامانی
پاسخ
ممنون انشالله امسال زمستون كم سرماخوردگي پيش رو داشته باشيم
سپیده مامان درسا
9 مهر 93 15:16
قربون گل دختری بشم که اینقدر شیرین زبونه ...
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
بابا و مامان
10 مهر 93 11:23
مامانی
پاسخ
ممنون كه به ما سرزديد
زهره مامانی فاطمه
12 مهر 93 13:05
من نظر ندادم
مامانی
پاسخ
چرا عزيزم من دير تاييد كردم
زهره مامانی فاطمه
12 مهر 93 13:07
من چهار شنبه امدم پستتو خوندم ولی فکر کنم اصلی ترین کار که نظر دادن بود رو انجام ندادمقوبونه دخملی با شیرین زبونیهاش خاله جون خوب وصف حالتو گفتی
بانو
14 مهر 93 15:35
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آیلا
15 مهر 93 9:35
مامانی کجایید نگران شدیم
مامانی
پاسخ
ببخشيد نگرانتون كردم خوبيم حالا دست پر برگشتيم