فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته کوچولو

عكسهاي سفر اصفهان

1393/5/14 10:59
نویسنده : مامانی
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر خوب و قشنگم

ما تعطيلات عيد فطر را رفتيم اصفهان خانه خاله وسطي اين هم خاطرات سفر كه عكسها خودشان بيانگر همه چيز هستند

داخل قطار در مسير اصفهان

2

 

3

4

5

وقتي ميخواستيم بريم خاله گفتن هروقت رسيديد بگيد بياييم دنبالتون ما هم گفتيم نه لازم نيست خودمان مياييم اما بعد وقتي از قطار پياده شديم كمي هم بخاطر فرنيا معطل شديم  ديديم واي تاكسي نيست پس تلفن زديم لطفا بياييد دنبالمونخندونک اينجا هم منتظر باباي پارسا سينا هستيم (روز عيد فطر سه شنبه)

ايستگاه راه اهن قطار

فرنياي خوابالو

7

8

چهار شنبه صبح قرار بود مامان بزرگ هم از اهواز بياد واسه همين ما توي خانه منتظر بوديم و بابايي تنهايي رفت ميدان امام (بابايي اصفهان بره ميدان امام سرنزنه مسافرتش قبول نميشهچشمک)

9

10

نميدونم چرا اين عكس را خيلي دوست دارم

12

عصر همگي با هم رفتيم پارك نزديك خانه خاله ميخواستيم شن بازي كنيم اما باد بود بابايي گفتن نريم شن ميره توي چشمامون عوضش حسابي بازي كرديم

شب عيد فطر رفته بوديم خانه خاله من(خاله كبري) شما انجا يك عروسك گربه ديدي خوشت امد و اورديمش اين چند روز كه اصفهان هستيم باهاش بازي كني بعد بهشون بديم ان دو روزي كه انجا بوديم به گربه متصل بودي

پارك نزديك خانه خاله

رفتيم ترامپولين يا بقول خودت بپر بپر بعد از كمي بازي رفتي به مسئول انجا ميگي اقا ميشه من پيشيمو با خودم بيارم اقاهه فكر كرد گربه واقعي با تعجب گفت نه بعد بابايي از دور عروسكت را نشان داد اقاهه گفت اهان عروسكه؟ باشه بيار

بپر بپر

2بپر بپر با پيشي

5شنبه اول رفتيم باغ پرندگان

باغ پرندگان

2

4

6

7

8

فرنيا با يك عالمه پر پرندگان

9

مادر و دختر خسته

فرنيا و بابايي

1

2

3

5

3

عاشق اين عكسم خيلي دلم ميخواد بدونم به چي فكر ميكني؟

1

2

11

1

شانه بسر

اين هم عكس دسته جمعي همه مون بدون بابايي عكس با بابايي توي گوشي عمو است

بابايي كه اگه پنجاه عا عكس بگيره ايا بتوني يك عكس خوب پيدا كني يا نه؟ اينجا بين 9 تا عكس من مجبور شدم اين عكس را انتخاب كنم

همه باهم

مامان بزرگ و من و گل دخترم دم در منتظر ماشينها كه از پاركينگ بيان بيرون

بقيه رفته بودن توي پاركينگ سوار بشن ما تنبلها مونده بوديم منتظر ماشينزبان

44

1

گلم خوابش ميامد

9

بابايي روزي كه تنهايي رفته بود ميدان امام خيلي چيزها ديده بود و چون من نبودم نخريده بوددروغگو بعد از باغ پرندگان ما دوتايي رفتيم ميدان امام (فرنيا هم خسته بود فرستاديمش با خاله جون) بقيه رفتن مهماني خانه خاله كبري تا پيشي را برگردونيم خانه اش

من عاشق اين ظرفها هستم اما تا خانه نداشته باشيم نميخوام از اينها بخرم دلشکسته

بازار امام

خانه خاله

بعد هم شب اماده براي برگشت

آماده براي برگشت

داداش پارسا يك نرم افزار داشت توي تبلت كه افكت به فيلم اضافه ميكرد اينجا داره از فرنيا فيلم ميگيره تا بگذاره توي ان نرم افزار

با پسرخاله ها

و اينجا دارن هر سه تايي نتيجه كار را مي‌بينند

1

و اين هم عكس برگشت توي قطار

1

2

پسندها (6)

نظرات (21)

مامانی فاطمه
14 مرداد 93 12:02
سلاااااااااام ماهم قرار بود بریم اصفهان تعطیلات عیدرو ولی بقول فاطمه تنسل شدخوشبحالتون
مامانی
پاسخ
انشالله شما هم زودتر جور بشه بريد مسافرت
مامانی فاطمه
14 مرداد 93 12:03
فدای دخملی ناز با پیشی ملوسش پس حسابی دیدار تازه کردید با خانواده همیشه به تفریح وگردش عزیزم
مامانی
پاسخ
بله واقعا اين ديدار لازم بود
مامان آیلا
14 مرداد 93 12:29
به به چه سفری همیشه به خوشی . وای به به چه موهایی ماشا اله
مامانی
پاسخ
ديگه موهاش را خسته ام ميكنه كاش زودتر بزرگ بشه خودش شانه زدن ياد بگيره
مامان آیلا
14 مرداد 93 12:30
پیرهن فرنیا آدم رو یاد جزایر هاوایی تعطیلات به به .... می اندازه خیلی نازه
مامانی
پاسخ
يكي از سوغاتهاي بابايي از سفر آلمان است اين لباسش را همه دوست دارن خيلي شاد و قشنگه
مامان آیلا
14 مرداد 93 12:32
خواهر شما بخر از این ظرفهای خوشگل موشگل هر چند می دونم یک تکه اش خدا تومنه . خدا به زودی رودی براتون خونه هم می فرسته ان شا اله
مامانی
پاسخ
انشالله همه بتونن خانه دار بشن نه دوست خوبم اخه بخرم همش ميخوام به اين فكر كنم كه واي اگه خانه داشتم ... انوقت بيشتر دلم ميسوزه بهتره توي مغازه هرچندوقت يكبار كه رفتيم ميدان امام ببينم اما كوچيكهاش خيلي گرون نيست من از قندان 170هزار توماني ديدم تا خدا توماني گدانهاي كوچيكش مثلا 90هزارتوماني و.....
مامان آیلا
14 مرداد 93 12:33
عروسکهای بافتنیش هم خیلی نازن
مامانی
پاسخ
من زندگيم شده راحت همه خريدهام را اينترنتي انجام ميدم اين هم توي اينترنت سفارش دادم و يك روزه برام بافتند و فرستادند يك عروس و داماد خوشگل بودند البته بگم قبلا از بيرون قيمت ميگيرم
مریم مامان دونه برفی
14 مرداد 93 13:20
سلاام همیشه به مسافرت خانمی ... خوش باشید همیشه .. راستی چه چهره مهربونی دارین ..خیلی به دل میشینه ...
مامانی
پاسخ
مرسي دوست مهربونم
آدرینا
14 مرداد 93 15:07
همیشه به گردش
مامانی
پاسخ
مممنون امدم پيشتون شما هم كه سفر بوديد انشالله هميشه شاد باشيد
مامانی
14 مرداد 93 16:33
سلام گلم همیشه به سفر انشالله همیشه شاد باشین.
مامان گلاب
14 مرداد 93 17:22
عیدتون مبارک فرشته جون عزیزم فرنیا جون چه خوشگل و نز شده مخشوصا موهاشو که وسطشو گیس کرده بودی ایشالله به زوی خونه دار بشین و به زودی صاحب اون ظرفای خوشگل
مامانی
پاسخ
ممنون ايشالله همه مستاجرها خانه دار بشن
سپیده مامان درسا
15 مرداد 93 15:28
همیشه به تفریح و سفر خانومی مثل همیشه عکسها خوشگل و زیبا بودن ببوس فرنیا جون و از طرف من مامانی مهربون
مامانی
پاسخ
ممنون عزيزم خيلي خوشحالم كه پيشمون مياييد
مامان فرشته
18 مرداد 93 11:20
همیشه به گشت.عیدتون هم مبارک فرشته جون ممنون
مامانی
پاسخ
ممنون عيد شما هم مبارك
مامان النا
19 مرداد 93 13:50
همیشه به تفریح. ایشالا داماد مناسبی هم برای فرنیا گلی پیدا بشه.
مامانی
پاسخ
ايشالله همچنين واسه گل دختر شما
مامان پریسا
20 مرداد 93 18:09
اول که عید فطر با کلی تاخیر مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عيد شما هم مبارك
مامان پریسا
20 مرداد 93 18:09
خوشم میاد پایه ی سفر هستی فرشته جون منهم عاشق سفر هستم
مامانی
پاسخ
حيف مسائل مالي و شغلي اجازه نميده وگرنه من كه ميگفتم همش سفر باشيمدوساله عيدها موقع برگشت مسيرهاي طولاني و سياحتي را انتخاب ميكنيم اينجوري مجبوريم يك هفته زودتر از اهواز بزنيم بيرون اما من اين نوع برگشت را خيلي دوست دارم
مامان پریسا
20 مرداد 93 18:10
موهای فرنیا جون ماشالله خیلی ناز شده
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان مریم
21 مرداد 93 15:07
به به اصفهان نصف جهان من که با دیدن عکساتون کلی ذوق کردم خوش باشین همیشه چقد زرنگ بودین که تونستین واسه اون ایام بلیط گیر بیارین
مامانی
پاسخ
ما زرنگ نبوديم خواهر جانمان برايمان دست و پا كرد ان هم به توسط داماد جديد خواهرشوهرشان فكر كنم حالا متوجه شديد چطور تونستيم توي ان موقعيت بليط گير بياريم ؟
صبا خاله ی ایسا
27 مرداد 93 17:05
عزیزم همیشه ب گردش و مسااااافرت چ عکسای خوشجلیییی به به همیشه شاااااد باشین عزیزم میبوسمت فرنیا جونم
مامانی
پاسخ
ممنونم
کیمیا
29 مرداد 93 11:41
سلام چه دختر نازی دارید از طرف من ماچش کنید چون من عاشق بچه هام . حتما این وبو ادامه بدید چون هم عالی و زیباست و هم کلی فایده داره به منم سر بزنید و نظر بدید ممنون میشم
مامانی
پاسخ
ممنون پيشمون امدي
مامان نسی
5 شهریور 93 11:29
آخ جووون مسافرت اونم اصفهان وااااااااااي سر قضيه تاكسي خيلي خنديدم مگه ميشه توراه آهن تاكسي نباشه وااي چرا بچه ها اين همه عاشق بازي بپر بپر هستن دوست جوونم ايشالا زود زود صاحب خونه ميشيد واز اين ظرفهاي خوشگلم من براتون كادو ميخرم
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم ايشالله همه مستاجرها صاحبخونه بشن اره باور كن ما خودمان هم متعجب بوديم بخصوص توي اصفهان يعني بود اما فقط چندتا كه مسافرها را برده بود بعد هر 10 دقيقه اي يكي برميگشت و چندتا را سوار ميكرد و بقيه باز منتظر ميماندند
خاله ی آریسا
24 شهریور 93 10:02
گل گلی همش میری ددر خب نمیگی ما هم دلمون میخواد ایشالله همیشه لبت خندون باشه عزیزممممممممم
مامانی
پاسخ
خوب انشالله دفعه بعد كه خواستيم بريم زنگ ميزنيم شما هم با ما بياييد