فرنيافرنيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ فرشته كوچولووبلاگ فرشته كوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولو

حرفهاي قلمبه سلمبه فرنيا گلي

1393/4/3 14:56
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

بوي پياز

5شنبه صبح از خواب بيدار شده و منو صدا كرد داشتم توي اشپزخانه غذا درست ميكردم رفتم سراغش بوسش كردم بوش كردم و گفتم عزيز دلم تو بوي عشق ميدي بوي زندگي ميدي

فرنيا درحالت خماري ميگه مامان اما تو بوي پياز ميديدلخور

به من نگاه كن

مربي فرنيا توي مهد عوض شده بعد از معرفي بچه ها باز مربي وقتي ميخواسته فرنيا را صدا بزنه اسم فرنيا يادش رفته بوده و از فرنيا ميپرسه اسمت چي بود؟سوال

فرنيا ميگه : به من نگاه كن حالا بگو فر  - ني - يا و مربي بيچاره هم اطاعت امر كرده و بخش بخش اسم فرنيا را گفته

فكر كنم ديگه هيچ وقت اسم فرنيا يادش نرهخندونک

مامانم ايرانيه

ديروز موقع گرفتن فرنيا از مهد مدير داخلي مهد از فرنيا پرسيد فرنيا شما ترك هستيد؟

فرنيا: نه

- بابات كجاييه؟ ايشون ترك هستند؟

فرنيا: بله

- مامانت چي ؟

فرنيا: مامانم ايرانيه

- بابات ترك كجاست؟ خارجيه؟

فرنيا: چرا نميفهمي من چي ميگم بابام تركه مامانم ايراني فهميدي؟

ايراني حرف بزن

يك روز عزيز(مادربزرگ پدري فرنيا) تلفني با فرنيا حرف ميزد فرنيا كه متوجه حرفهاي عزيز نميشد گفت : درست حرف بزن ببينم چي ميگي؟ ايراني حرف بزن

 

 

پسندها (7)

نظرات (13)

مامانی فاطمه
4 تیر 93 10:33
قربون ایرانی گفتنت خاله جونخیلی بامزه گفته
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون اره خيلي بامزه است فكر ميكنه ايراني يعني زبان فارسي
مامانی فاطمه
4 تیر 93 10:34
فاطمه هم هروقت من دستمو با یه صابون مایع که بوشو دوست نداره میشورم میرم پیشش میگه مامان چه بوی بدی میدی
مامانی
پاسخ
بچه ها به بو خيلي حساس هستند اما فرنيا بدجوري به من ضد حال زد
مامان بهار
4 تیر 93 15:36
سلام آدرس نقشه ای پارک ترافیک https://maps.google.com/maps?hl=fa&gbv=2&gws_rd=ssl&um=1&ie=UTF-8&fb=1&cid=10494984329574935723&q=%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3+%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9+%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86&sa=X&ei=Dq2qU_7dBIe9ygPHsYLoDg&ved=0CCAQtQMwAw
مامانی
پاسخ
ممنون
فاطمه
4 تیر 93 15:54
خيلي با حال بود. فرنيا هم يه پا جوكه ها
مامانی
پاسخ
خیلی حرفهاش خنده داره بیشترش را یادم میره بنویسم
مامان فاطمه
5 تیر 93 12:49
قربون فرنیا گفتنت برم خاله. دلم برای فرنیای خودم ضعف رفت
مامانی
پاسخ
خدانكنه خاله دوستتون داريم
آخرین پلان
6 تیر 93 3:17
مهربانی را از درخت شکوفه زده آموختم؛ چون وقتی به او لگد زدم، به جای تلافی کردن، بر سرم شکوفه ریخت. زندگی ات سرشار از شکوفه..
مامان فرشته
7 تیر 93 10:11
ای ول ایرانییییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
از نظر فرنيا هركي فارسي حرف بزنه ايرانيه و بقيه غير ايراني مثلا تركها يا عربها ايراني نيستند
مامان پریسا
8 تیر 93 12:00
چه بازه عزیزم مردم از خنده با این مکالمه های فرنیا جون
مامانی
پاسخ
هر روز از اين مكالمه ها داره انروز كنار من نماز ميخوند باباش صداش زده بعد از دو سه بار كه باباش صدا زد ميگه دارم نماز ميخوانم مگه نميدوني با كسي كه نماز ميخونه نبايد حرف زد كسي كه نماز ميخونه نميتونه جواب بده بگذار نمازم تمام بشه بعد جواب ميدم حالا فكر كنيد من وسط نماز چجوري جلوي خنده خودم را گرفته بودم
مامان پریسا
8 تیر 93 12:01
فرشته جون اصلیت شما برای فرنیا خییییلی مهمه هااا
آدرینا
10 تیر 93 20:41
ای جون عزززیییزم
مامان نسی
15 تیر 93 8:31
واي قربونت بشم شيرين زبون بوي پياز و فارسي حرف بزن عزيزم بابا تركه كجاست شما هم تركي بلدي اگه بلد باشي بعضي وقتها كامنت تركي بذارم
مامانی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون بابا تركه تبريزه اگه تركي بلد بودم كه نميگفتم ترك نيستم، تازه هركي فارسي حرف بزنه ايرانيه بقيه ايراني نيستن
مامان آیلا
16 تیر 93 11:31
مامان النا
17 تیر 93 10:40
بیچاره مامانا(البته ببخشید که اینجوری میگم).اینهمه زحمت بکش بعد بهت بگن بوی...
مامانی
پاسخ
اره ديگه اينجوريه اما ان موقع صبح بعد يك ابراز احساسات عاشقانه مادرانه بدجوري ضد حال زد به من